تقدیر از دانش‌آموزان نویسنده دبیرستان شهدای مدافع حرم ملارد

ملارد (پانا) - در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی از دانش‌آموزان‌ نویسنده کتاب، دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم ملارد، با هدف تشویق و باروری استعدادهای جوان تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش‌آموزان نویسنده دبیرستان شهدای مدافع حرم ملارد

نرگس حسینی، مدیر دبیرستان فرزانگان شهدای مدافع حرم ملارد در مراسم تقدیر از دانش‌آموزان نویسنده نرگس مرادی دانش‌آموز پایه دهم تجربی نویسنده رمان «در جستجوی روشنایی» و پریناز عالی پور دانش‌آموز نویسنده کتاب «چگونه سمپادی شویم»، خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: کتاب دریچه‌ای است به سوی جهان شگفت انگیز علم و معرفت و مطالعه، راهی است بسیار ساده و عملی، برای پرورش استعدادهای خداداد انسان و آموزش علوم و فنونی که او را در مسیر رشد و تکامل راهنمایی کند.

وی خاطرنشان کرد: نویسندگی آمیزه‌ای از آرامش روانی و دانش ذهنی است. یک نویسنده در همه شرایط ، سعی خود را بر آن می‌گذارد که سلامت جسم و سلامت روان و سطح آگاهی و دانش ذهنی خود را قالب بر محیط اطراف خود نگه دارد، چرا که او به عنوان یک نویسنده باید در همه حال به محیط اشراف داشته باشد.

مدیر دبیرستان فرزانگان اظهار کرد: چیزی که نمی‌تواند گفته شود، می‌تواند نوشته شود. چرا که نویسندگی، عملی خاموش است، اقدامی از سر تا دست‌و مایه مسرت و افتخار است که دو نفر از دانش‌آموزان این آموزشگاه در عرصه نویسندگی فعالیت دارند، به امید این‌که جزء نویسندگان فاخر این سرزمین شوند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار