مدارس هوشمند هیچ‌گاه تعطیل نخواهند بود

کلات (پانا) - کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره آموزش و پرورش کلات گفت یکی از خصوصیات برجسته کلاس‌های هوشمند این است که فرآیند یادگیری محدود به ساعات خاصی از روز نیست و می‌توان گفت مدارس هوشمند هیچ‌گاه تعطیل نخواهند بود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس هوشمند هیچ‌گاه تعطیل نخواهند بود

کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی این مدیریت از هوشمندسازی ۱۱ کلاس درسی در ۱۱ آموزشگاه شهرستان خبر داد و گفت: امروزه با توجه به اهمیت هوشمندسازی مدارس و تاکید آن در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رفتن به سمت مدارس هوشمند، دیگر یک انتخاب نیست، بلکه ضرورتی است اجتناب ناپذیر که مدارس باید دیر یا زود به سمت آن حرکت کنند.

سمانه صاحبی گفت: در مدارس هوشمند، فرآیندهای یاددهی _ یادگیری تقویت می‌شود و مهارت های کلیدی دانش آموزان با تکیه بر فعالیت‌های گروهی ارتقا می یابد.

وی ضمن تشکر از مدیریت آموزش و پرورش کلات در راستای پیگیری برای جذب و اختصاص دستگاه های هوشمندسازی کلاس های درس شهرستان اظهار کرد: یکی از خصوصیات برجسته کلاس های هوشمند این است که فرایند یادگیری محدود به ساعات خاصی از روز نیست و می توان گفت مدارس هوشمند هیچ‌گاه تعطیل نخواهند بود.

صاحبی، از آغاز فرایند نصب دستگاه های هوشمندسازی در دو آموزشگاه شهید حبیبی کلات و شهید هاشمی نژاد دربند خبر داده و خاطرنشان کرد: هوشمندسازی این ۱۱ کلاس درسی جدید علاوه بر کلاس های قبلی است که کار نصب آن در طول هفته آتی انجام خواهد شد تا گام بلندی به سوی ارتقای سطح دانش، رشد و پیشرفت دانش آموزان برداشته شود.

صاحبی در پایان از برگزاری کلاس های توانمندسازی معلمان در کلیه مقاطع در راستای استفاده از تخته های هوشمند در سطح شهرستان خبر داد و بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای ارتقای سطح دانش و معلومات همکارانمان، کارگاه های توانمندسازی جهت استفاده از تخته های هوشمند در روزهای آینده در شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار