با حضور وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت:

افتتاح آموزشگاه خیرساز ۱۸ کلاسه در گرگان

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان گلستان در آیین افتتاح آموزشگاه خیرساز ۱۸ کلاسه در گرگان گفت معماری مدارس جدید، بر اساس نیازهای زیست بوم مناطق طراحی شود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح آموزشگاه خیرساز ۱۸ کلاسه در گرگان

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری در آیین افتتاح آموزشگاه ۱۸ کلاسه رادیرا گفت: از این پس فضاهای ساخته شده در کل کشور با معماری جدید بر اساس زیست بوم مناطق باشند و در طراحی قدیمی مدارس بازنگری شود.

عضو کابینه دولت سیزدهم افزود: اگر بخواهیم شعار دانش بنیان را مورد بهره قرار دهیم، باید از ابزار نوین استفاده کنیم و مثال بارز آن جایگزین کردن خانه های خلاق در مدارس به جای آزمایشگاه است.

وی با اشاره به نقش مهم خیرین مدرسه ساز افزود: مدیران مناطق و مدارس، از خیرین مدرسه ساز به عنوان اعضای انجمن ها و تصمیم گیران امور مدارس استفاده کنند و تکریم خیرین صرفا در مراسمات و به شکل تشریفاتی نباشد.

در ادامه وحید فراهی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در سخنانی عنوان کرد: مراحل ساخت آموزشگاه ۱۸کلاسه مهر رادیرا با ۴۴۰۰ متر مربع فضای آموزشی از سال ۹۳آغاز و با توجه دولت سیزدهم و حمایت های مالی منابع دولتی و تعهد اداره کل نوسازی، این پروژه تکمیل به مرحله بهره برداری رسید.

وی افزود: با رویکرد مردمی سازی و عدالت در امور آموزشی دولت سیزدهم، ۴۴ پروژه ورزشی در مدارس و عملیات استاندارد سازی گرمایشی ۷۰۲ کلاس درس در سال اخیر انجام شد.

گفتنی است؛ این پروژه ۱۸ کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر ۱۶۳میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط خیر پروژه و اعتبارات اداره کل، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار