سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران:

مدیران مدارس، محور اجرای چرخش‌های تحول‌آفرین در آموزش و پرورش هستند

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران در کارگاه تخصصی ویژه مدیران جدیدالانتصاب عنوان کرد محور اجرای چرخش های تحول آفرین در آموزش و پرورش قطعاً مدیران مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۲۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس، محور اجرای چرخش‌های تحول‌آفرین در آموزش و پرورش هستند

حبیب اله قربانی مهر با حضور در این کارگاه، در خصوص اجرای"تحول در کیفیت عملکرد مدیران مدارس" اظهار کرد: از آنجایی که بهبود کیفیت عملکرد مدیران مدارس نقش بسزایی در اجرای مطلوب طرح و برنامه ها در سطح مدارس دارد؛ اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۹ این کارگاه آموزشی را برگزار نموده و در آینده نیز در قالب طرح " تحول در کیفیت عملکرد مدیران " برنامه های ویژه ای را اجرا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مدیران متحول قطعاً توان اجرایی بالاتری را در خصوص مدیریت و رهبری آموزشگاهی خواهند داشت و این رویکرد نیز به طبع در عملکرد معلمان و دانش آموزان هم تاثیر مستقیمی خواهد داشت.

قربانی مهر، گفت: مدیران و رهبران آموزشگاهی ما باید با بررسی فرصت ها، تهدیدات، نقاط قوت، نقاط ضعف،طراحی طرح های نو، برنامه ها و ابتکارات مدرسه ای عملکرد مطلوب‌تری را نسبت به گذشته برای خود رقم بزنند.

وی با بیان اینکه ارتقاء کیفیت عملکرد مدیران مدارس نسبت به گذشته قطعاً نقش مهمی در ثبات مدیریت مدارس در آینده خواهد داشت، افزود: محور اجرای چرخش های تحول آفرین در آموزش و پرورش قطعاً مدیران مدارس هستند و این زنجیره تحول از مدیر به معلمان، از معلمان به دانش آموزان، اولیاء و محله خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار