فرمانده سپاه مقاومت ساری:

تحریف موجب انحراف امت اسلامی شد

ساری (پانا) - فرمانده سپاه مقاومت ساری با بیان اینکه تحریف موجب انحراف امت اسلامی شد گفت جامعه اسلامی باید هوشیار باشد و تهدیدات را بشناسد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تحریف موجب انحراف امت اسلامی شد

سرهنگ ابراهیم شریفی فرمانده سپاه مقاومت ساری در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش‌آموزی ناحیه دو ساری با بیان اینکه «ایران مرکز ثقل دنیای اسلام شد» گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا مرکز ثقل جهان اسلام شده است. متاسفانه در برخی از کشورهای اسلامی که حتی به عنوان سرزمین وحی تلقی می شوند مجدد به ترویج نماد بت پرستی روی آورده اند و اکنون شاهد نماد بت پرستی چندین هزار ساله در این کشورها هستیم.

وی با بیان اینکه آنچه جهان اسلام را تهدید می‌کند «تحریف» است، ابراز کرد: امروز تمام دنیای استکبار، در راس آن آمریکا جنایتکار و رژیم منحوس اسرائیل سعی در تحریف واقعیت ها دارند به همین جهت بعد از جنگ تحمیلی روی به شبیخون فرهنگی آوردند.

«شریفی» ادامه داد : دشمن بطور وسیع و گسترده با در اختیار داشتن تمام امکانات از قبیل فضای مجازی و شبکه های گوناگون ماهواره ای سعی در از بین بردن ارزش ها، عقاید، آرمان ها و هویت ملی نسل امروزی ماست.

فرمانده سپاه مقاومت ساری با عنوان اینکه تحریف موجب انحراف امت اسلامی شد؛ اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم تحریف برای امروز نیست، بلکه از صدر اسلام که منجر به خانه نشینی اهل بیت علیم السلام شد، وجود داشته است. در دهه های اخیر همین تحریف موجب انحراف در راه انقلاب امام خمینی (ره) و عوض شدن جای شهید و جلاد، ظالم و مظلوم شد، به همین جهت جامعه اسلامی باید هوشیار باشد و تهدیدات دشمن در حوزه جنگ نرم را بشناسد.

شریفی، نداشتن معرفت و بصیرت را عامل انحراف افراد از مسیر انقلاب دانست و گفت: ما از گذشته تاکنون عالمان زیادی در اسلام بخصوص در کشور عزیزمان داشته ایم اما به دلیل نداشتن بصیرت و معرفت در درک وقایع موجود راه خود را از خط مستقیم اسلام خارج کردند، حتی آنانی که در زمان پیامبر بودند و ایشان را درک کردند اما بدلیل نداشتن جوهره معرفت و بصیرت بعد از رحلت رسول اکرم (ص) دست به تحریف واقعیت ها زدند.

وی بیان کرد: نسل امروزی تحت تاثیر همین تحریف های دشمن قرار دارند تا واقعیت ها و دستاوردهای این انقلاب را که به تنهایی با پشتوانه همین نسل جوان در برابر استکبار جهانی قد علم کرده را نبینند؛ کشوری که کمتر از نیم قرن به چنان پیشرفتی در حوزه و علوم گوناگون از (پزشکی، نظامی، صنعت هوا فضا) رسیده که دشمنان روی به ترور دانشمندان ما با استفاده از سلاح های بیولوژیکی آوردند.

فرمانده سپاه مقاومت ساری در پایان گفت: دشمن کشوری که جوانان آن اهل تحقیق و پژوهش باشد را نمی خواهد. چرا که قصد دارد تمام علوم را در سیطره خود داشته باشد تا در جایی به عنوان اهرم فشار علیه کشورهای آزادی خواه جهان بکار ببرد. امروزه باید همه دست به دست هم دهیم و جهاد تبیین را که مقام معظم رهبری فرمودند اجرا کنیم تا نوجوانان و جوانان که آینده سازان این مرز و بوم هستند در خصوص دسیسه ها و توطئه های دشمن، بینش و آگاهی لازم را کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار