درخشش 3 دانش‌آموز قمی در جشنواره‌های خوارزمی و البرز

قم(ایرنا) - دانش‌آموزان قمی در جشنواره‌های خوارزمی و جایزه البرز خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۳۲۲۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش 3 دانش‌آموز قمی در جشنواره‌های خوارزمی و البرز

دو دانش‌آموز در بخش دانش‌آموزی بیست و چهارمین دوره جشنواره خوارزمی و یک دانش‌آموز نیز در شصتمین دوره «جایزه البرز» از استان قم برتر شناخته شدند.
محمدحسین حیدری از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دکتر شهریاری و محمد عادلی از دبیرستان ماندگار شیخ صدوق به ترتیب در رشته‌های علوم عصب‌شناختی و شیمی جشنواره خوارزمی برتر شناخته شدند.
همچنین در شصتمین دوره جشنواره جایزه البرز، ثنا فلاح دانش‌آموز دوره متوسطه اول از مدرسه هیات امنایی شهیده قضایی ناحیه سه دارای رتبه اول استانی مسابقات قرآن در رشته قرائت و تحقیق، دارای گواهی دوره آموزشی دادرس، دارای گواهینامه صوت و لحن قرآن کریم از دارالکریم استان قم و دارای رتبه اول مسابقات ورزشی در رشته بدمینتون، برتر شناخته شد.
به گفته غلامرضا رضایی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قم، جشنواره البرز با هدف تقدیر از دانش‌آموزان برتر پایه‌های نهم و دوازدهم متوسطه سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش برگزار شد.
وی افزود: دانش‌آموزان بر اساس رتبه‌ها و مقام‌های کسب شده در مسابقات فرهنگی و ورزشی امتیازبندی می‌شوند و بالاترین امتیازها به این جشنواره راه می‌یابند و منتخبان تا زمان تحصیل تحت پوشش بنیاد جایزه البرز قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار