دانش‌آموز قهرمان رشته کاراته در گفت‌و‌گو با پانا عنوان کرد:

عامل اصلی موفقیت، تلاش و استفاده بهینه از فرصت‌ها است

ملارد (پانا) - دانش‌آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم ملارد، عامل اصلی موفقیت خود در رشته کاراته را تلاش و کوشش مضاعف و استفاده بهینه از فرصت‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
عامل اصلی موفقیت، تلاش و استفاده بهینه از فرصت‌ها است

فاطمه محبوبی متولد ۱۳۸۹ در پایه هفتم، دارای کمربند قهوه‌ای کاراته، یکی از قهرمانان ورزشی شهرستان ملارد است که چندین مقام و رتبه استانی و کشوری در کارنامه خود ثبت کرده است. وی در گفت‌و‌گو با پانا از مسیر موفقیت خود چنین گفت: «من به رشته‌های رزمی خیلی علاقه‌مند بودم. سال ۱۳۹۵ در یک باشگاه کیوکوشین کان کاراته ثبت نام کردم. اوایل به صورت جدی تمرین نمی‌کردم. ولی بعد از مدت کوتاهی در یکی از مسابقات منطقه‌ای شرکت کردم و مقام اول را کسب کردم. از آن روز به بعد ورزش کاراته را جدی گرفتم و تلاشم شروع شد.»

محبوبی گفت: «سال ۱۴۰۰، مربی، در باشگاه حین تمرین از ما فیلم گرفت و برای برنامه عصر جدید ارسال کرد. فیلم ما پذیرفته شد و‌ ما باید برای راستی‌آزمایی خیلی تمرین می‌کردیم به گونه‌ای که تمرین از دوازده شب شروع می‌شد و تا چهار صبح ادامه داشت. گروه ما دپا یعنی "دختران پر‌انگیزه ایران" نام داشت. در راستی‌آزمایی پذیرفته شدیم و همچنین از مرحله اول و نیمه‌نهایی هم با چهار رأی قاطع داوران گذر کردیم و به مرحله رأی مردمی راه پیدا کردیم.»

این قهرمان پر‌انگیزه ملاردی افزود: «من در تمرینات نیمه‌نهایی همزمان امتحانات پایان ترم مدرسه را می‌گذراندم و هم برای آزمون سمپاد تلاش می‌کردم. تمرینات سخت بود اما راه رسیدن به موفقیت برایم شگفت انگیز بود و بیشتر از آنکه مرا خسته کند پر‌انرژی می‌کرد.»

وی در پایان خطاب به نوجوانان و جوانان تاکید کرد: «راه پیشرفت نه سریع و نه آسان است و هیچ چیز ارزشمندی آسان به دست نمی‌آید. تنها راه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، کار و تلاش مستمر است.»

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار