سجادی در پاسخ پانا:

طبق اساسنامه فدراسیون با شهره موسوی برخورد می‌شود

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان گفت شهره موسوی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است و طبق اساسنامه در انتخابات شرکت کرده و به‌عنوان نایب رئیس مسئولیت دارد؛ طبق اساسنامه فدراسیون با ایشان عمل می‌شود اگر واجد شرایط باشند، می‌مانند و در صورتی که واجد شرایط نباشند، نمی‌مانند.

کد مطلب: ۱۳۲۲۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
طبق اساسنامه فدراسیون با شهره موسوی برخورد می‌شود

سیدحمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار پانا درباره حاشیه‌های مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی برای حضور سیده شهره موسوی در فدراسیون، اظهار کرد: من در صحنه نبودم و وقتی رسیدم به من گفتند حدودا 50 نفر در اعتراض به حضور مجدد ایشان در فدراسیون فوتبال، تجمع کرده‌اند. ایشان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است و طبق اساسنامه در انتخابات شرکت کرده و به‌عنوان نایب رئیس مسئولیت دارد و اگر زمانی مغایر اساسنامه اتفاقی رخ دهد، پیگیری خواهد شد‌. فدراسیون اساسنامه دارد و طبق آن عمل می‌شود اگر واجد شرایط باشند، می‌مانند و در صورتی که واجد شرایط نباشند، نمی‌مانند.

وزیر ورزش درباره بعضی رفتارهای سوء سیاسی ورزشکاران نیز گفت: اصلا رفتار خوبی نیست؛ ورزش طبق اصالت خود به ذاته ورزش است و در قوانین دنیا هم همینطور است؛ ورزش عاری از سیاست بوده و منشور المپیک هم همین را می‌گوید و ما نیز کشور ارزشی هستیم و پرچم کشورمان قهرمانان خود را کنار ورزش کشور دوست داریم. شاید اطلاعات اشتباهی به آن‌ها می‌رسد و به‌همین علت بعضی رفتارها را می‌بینیم که اصلا نمی‌پسندیم.

وی خاطر‌نشان کرد: یکی از ورزشکاران خانم در رشته اسکیت در خارج از کشور حاضر شده و گفته شده که عضو تیم ملی است که ما اصلا کار وی را تایید نمی‌کنیم، ولی او هم به عنوان ملی‌پوش شرکت نکرده بود. تیم ملی بانوان در رشته‌های مختلف حجاب مصوب دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار