بارش برف و باران ادامه دارد؛ ورود سامانه بارشی به کشور از جمعه

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با اشاره به نفوذ هوای نسبتاً سرد به کشور برای برخی استا‌ن‌ها از جمله تهران هشدار خسارت به محصولات و ادوات کشاورزی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران ادامه دارد؛ ورود سامانه بارشی به کشور از جمعه

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، سواحل شمالی، ارتفاعات سمنان،‌خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی ابرناکی، بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و کاهش دما پیش‌ بینی شده و دریای خزر مواج است.

در اردبیل،‌ ارتفاعات آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود. در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان،‌ شرق هرمزگان،‌ جنوب استان‌های کرمان،‌ فارس و بوشهر نیز افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده روی می‌دهد.

سه‌شنبه بارش‌ها در سواحل دریای خزر کاهش یافته و در استان‌های واقع در نوار شرقی کشور ابرناکی، رگبار باران و وزش باد شدید همراه با کاهش دما روی می‌دهد که در برخی مناطق واقع در شمال شرق بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

همچنین فردا در استان‌های خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال هرمزگان،‌جنوب سیستان و بلوچستان، فارس و جنوب اصفهان ابرناکی، بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد و رعدوبرق پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز چهارشنبه در شمال غرب،‌یزد، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب استان‌های فارس و بوشهر افزایش ابر،‌رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد روی می‌دهد. در اواخر وقت نیز در غرب سواحل دریای خزر بارش‌ها آغاز می‌شود.

پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش بینی می‌شود و در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پیش بینی شده است. جمعه با ورود سامانه بارشی، بارش‌ها در جنوب غرب و غرب آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار