رئیس مجمع مربیان سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی به عنوان داور جشنواره کشوری فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه انتخاب شد

تبریز(پانا) - رئیس مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی به عنوان داور بخش نهایی هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مجمع مربیان سازمان دانش‌آموزی آذربایجان شرقی به عنوان داور جشنواره کشوری فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه انتخاب شد

حمید ضرغامی رئیس مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی از شهرستان مرند به عنوان داور بخش نهایی هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموز مدرسه انتخاب شد.
در این دوره از جشنواره ۵۲۰۷ اثر در بخش های داستانی، مستند، نماهنگ، تیزر، پویانمایی و محور علمی و آموزشی و سایر بخش های جانبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد، از استان آذربایجان شرقی با ۲۲۴ اثر بعد از استان تهران بیشترین تعداد آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
از تعداد کل آثار حدود ۲۰۰ اثر به بخش نهایی داوری راه یافته و از ۲۹ مهر تا ۶ آبان ماه مورد ارزیابی و داوری تخصصی قرار گرفتند.
بخش داوری مردمی این جشنواره از ۸ تا ۲۰ آبان ماه در پیام رسان روبیکا به آدرس https://go.rubika.ir/school ادامه خواهد داشت.
صمد علیزاده رئیس سازمان دانش آموزی استان در پیامی انتخاب رئیس مجمع اعضاء و مربیان استان را به عنوان داور هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه تبریک و برای این مربی جوان، ارزشی، انقلابی و با انگیزه استان آرزوی توفیق کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار