احداث یک هزار واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر پروژه یک هزار واحدی طرح مسکن شهرستان اردبیل گفت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یک هزار واحد مسکونی در استان اردبیل در دست ساخت دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
احداث یک هزار واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در اردبیل

مسعود رحیم زاده، مدیر پروژه یک هزار واحدی طرح مسکن شهرستان اردبیل از احداث یک هزار واحد مسکونی در استان اردبیل از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۶۰ واحد در اردبیل در دست ساخت است که تا پایان سال آینده تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: ۵۴۰ واحد مسکونی دیگر در شهرستان‌های دیگر استان اردبیل احداث می‌شود.

مدیر پروژه یک هزار واحدی طرح مسکن شهرستان اردبیل با اشاره به بهره‌برداری ۵۴۰ واحد مسکن تا آخر سال در اردبیل گفت: سایت داروپخش به تعداد ۱۵۰ واحد و سایت اندیشه دو به تعداد ۲۱۰ واحد حدود ۹۰ درصد پیشرفت دارد. واحد‌های سایت کارگر هم در حال حاضر ۹۰ درصد و سایت اندیشه یک ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که به تدریج این واحد‌ها در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

رحیم زاده ادامه داد: علاوه بر این در قالب نهضت ملی مسکن ۷۰ واحد مسکونی در سایت کارگر تا پایان آبان ماه امسال بهره‌برداری می‌شود و بقیه نیز برابر زمان‌بندی تکمیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: کیفیت ساخت و سازه‌های این واحد‌ها در مقایسه با واحد‌های احداث شده طرح مسکن مهر بالا است و واحد‌های واقع در این سایت هم اکنون دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گفتنی است در استان اردبیل در مرحله اول ساخت ۴ هزار واحد مسکن آغاز شده که ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰۰ واحد در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان احداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار