خروش انقلابی دانش آموزان قمی علیه آمریکای کودک کُش

قم(پانا)- دانش آموزان انقلابی قم همزمان با روز دانش آموز با حضور در راهپیمایی 13 آبان، خشم و انزجار خود را از جنایات آمریکای کودک کُش اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
خروش انقلابی دانش آموزان قمی علیه آمریکای کودک کُش

دانش آموزان انقلابی و بصیر قم در سالروز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، دوشادوش دیگر قشرهای جامعه و همراه با مردم 900 شهر دیگر در کشور، نفرت و انزجار خود را اعمال ددمنشانه آمریکای جهانخوار اعلام کردند.

راهپیمایان از ساعات اولیه صبح امروز در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر حضرت معصومه(س) اجتماع کرده و پس از برگزاری آئین خاصی، حرکت خود را از مسیر خیابان های آیت الله نجفی مرعشی و شهدا به سمت مصلای قدس قم آغاز کردند.

در راهپیمایی امروز یاد و خاطره سه دانش آموز شهید حادثه تروریستی شیراز نیز با شعارهای محکم و انقلابی راهپیمایان گرامی داشته شد.

در حاشیه مسیر راهپیمایی، تشکیلات بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی و انجمن اسلامی دانش آموزان با برپایی غرفه هایی، بیش از پیش بر شور و هیجان انقلابی این حضور حماسی مردم می افزودند و حضور مربیان و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی، مدیرکل آموزش و پرورش و معاونان این اداره کل، مسئول سازمان دانش آموزی استان و مسئولان ادارات تابعه نیز جلوه خاصی به راهپیمایی روز دانش آموز بخشیده بود.

بسیج دانش آموزی با برپایی غرفه ایران قوی و سازمان دانش آموزی نیز با همکاری مجلس دانش آموزی خواهران استان با برپایی غرفه هنر، نقاشی و ...در مصلای قدس حضوری پرشور در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نشان دادند.

اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و حوزه یک بسیج دانش آموزی نیز با برپایی غرفه هایی در محوطه این اداره واقع در حاشیه مسیر راهپیمایی، سهم قابل توجهی در اهداف راهپیمایی 13 آبان ایفا کردند.

حضور خانوادگی نوجوانان دانش آموز و جوانان دانشجو و نیز دانش آموزان مدارس مختلف، از ویژگی های برجسته راهپیمایی امروز بود که با فریادهای دشمن شکن و دستنوشته هایی در دست، آمده بودند اعلام کنند تا آخرین قطره خون خود، پای دفاع از ولایت فقیه و آرمان های رفیع انقلاب اسلامی ایستاده اند و هرگونه اهانت به مقدسات نظام را شدیدا محکوم خواهند کرد.

مراسم راهپیمایی کم نظیر مردم انقلابی قم در پایان اجرای همگانی سرود سلام فرمانده و حضور در حضور در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ختم شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار