رئیس شورای شهر تهران با حضور در غرفه سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با پانا:

حضور پرشور دانش‌آموزان و خانواده‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان پیام روشنی برای استکبار جهانی دارد

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران حضور مردم ایران اسلامی به‌ویژه دانش‌آموزان و خانواده‌های‌شان در راهپیمایی ۱۳ آبان را بسیار پرشور و حتی فراتر از انتظار توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور دانش‌آموزان و خانواده‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان پیام روشنی برای استکبار جهانی دارد

مهدی چمران با حضور در غرفه فرزندان حاج قاسم سازمان دانش‌آموزی و در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: ما همواره یقین داریم که مردم عزیز ایران اسلامی با همه توان پای آرمان های امام، شهدا و نظام اسلامی ایستاده‌اند و پیرو ولایت هستند اما حضور متفاوت و غافلگیرانه مردم در مراسم ۱۳ آبان امسال دارای پیام مشخصی برای استکبار جهانی و بدخواهان این مرز و بوم است.

وی افزود: پیام مردم ایران و جوانان و نوجوانان ایرانی به بدخواهان‌ کشور این است که اهداف شوم و پلید آنها برای ایجاد انحراف در مسیر حرکت مردم و ناامید شدن ما از ساختن ایران قوی، راه به جایی نمی‌برد و از پیش شکست خورده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: حضور پرشور مردم که بسیار چشمگیرتر و پررنگ تر از سالهای گذشته است، مسئولیت و وظیفه ما مدیران و مسئولان را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند.

چمران تاکید کرد: امروز شاهد حضور مشتاقانه جمع قابل توجهی از دانش‌آموزان همراه با خانواده‌هایشان در این راهپیمایی هستیم و این نشان می‌دهد که نسل جوان و نوجوان ما همپا و دوشادوش والدین خود در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی در حرکت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار