رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی:

پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی به مناسبت روز دانش‌آموز

مشهد(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی گفت یوم الله 13 آبان، سه واقعه مهم در تاریخ ملت ایران را یادآور می‌شود که در حافظه ملت انقلابی و بصیر ایران، اثرگذار و فراموش‌نشدنی است.

کد مطلب: ۱۳۲۰۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی  خراسان رضوی به مناسبت روز دانش‌آموز

حجت رضا زاده، مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی مناسبت 13 آبان روزملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز پیامی را صادر کرد. متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان در تقویم رسمی کشورما، یادآور حماسه بزرگ ایستادگی، مقاومت و اسکتبار ستیزی است.

یوم الله 13 آبان، سه واقعه مهم در تاریخ ملت ایران از جمله تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را یادآور می‌شود که در حافظه ملت انقلابی و بصیر ایران، اثر گذار و فراموش نشدنی است.

امسال درحالی که به استقبال 13 آبان می‌رویم، شاهد حلقه ای جدید از جنایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به سرکردگی آمریکا تروریست پرور به دست عمال و مزدبگیران داخلی‌شان در حرم امن حضرت احمدبن موسی (ع) شاهچراغ و به خاک و خون کشیدن و قتل‌عام مردان و زنان و کودکان بی‌گناه این مرز و بوم هستیم که با کمک دنباله‌های خود و رسانه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین، خط ناآرامی را در ایران پیگیری می‌کنند. اگرچه با هوشیاری و بصیرت ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و اقدام قاطعانه و به‌ موقع نیروهای انتظامی و امنیتی موفقیتی نداشته، بلکه دست‌وپازدن‌ها و عقده‌ گشایی‌های از روی استیصال و درماندگی در مواجهه با ایران قوی و مستقل است و از نشانه‌های بارز زوال و افول استکبار و رژیم آمریکا است.

مراسم رسمی یوم الله 13 آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" مصادف با هفتمین روز شهادت جانسوز شهدای مظلوم شاهچراغ می‌باشد که به صورت سراسری در تمامی استان‌های کشور با شعار محوری "13 آبان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی " روز جمعه 13 آبان برگزار خواهد شد و ملت متحد ایران بار دیگر با نمایش وحدت و یکپارچگی خود، پاسخی قاطع و کوبنده به دشمن خواهد داد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به ملت متحد ایران و دانش آموزان عزیز تبریک عرض نموده و از مردم ولایتمدار ایرانی دعوت می‌کنم با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی، عزت و سربلندی میهن اسلامی را به نمایش گذاشته و موجب خشنودی قلب ولی عصر ارواحنا فداء گردند. خداوند ملت ما را پیروز فرماید و شر استکبار و صهیونیسم را کوتاه نماید.

حجت رضازاده مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی

دانش‌آموز خبرنگار: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار