دبیر قرارگاه جهادی تعلیم و تربیت خراسان‌رضوی:

مهم‌ترین ماموریت آموزش و پرورش پرداختن به حوزه مناطق محروم است

مشهد (پانا) - دبیر قرارگاه جهادی تعلیم و تربیت خراسان‌رضوی عنوان کرد در سند تحول بنیادین مهمترین ماموریت آموزش و پرورش پرداختن به حوزه مناطق محروم است و چرخشهای تحول آفرین با چرخش از وضعیت موجود به مطلوب به وجود می آید.

کد مطلب: ۱۳۲۰۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین ماموریت آموزش و پرورش پرداختن به حوزه مناطق محروم است

محمد تقی فخریان در سومین جلسه قرارگاه جهادی تعلیم وتربیت استان با حضور اعضای اصلی فراسازمانی و رابطین ضمن اشاره به کمیته های مختلف قرارگاه جهادی گفت: در این قرارگاه بیشترین اعضای فراسازمانی را داریم و همه مجموعه ها در آن نقش دارند و آموزش و پرورش می‌تواند از دستگاه ها برای همراهی مطالبه کند و از ظرفیت آنها در راستای این قرارگاه برای آموزش و پرورش کمک بگیرد و این موضوع از طریق استانداری به دستگاه ها ابلاغ می شود.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش افزود: بر طبق سند تحول، تفاهم نامه هایی با برخی دستگاه ها مانند دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس و دیگر دستگاه ها تنظیم شده است که در رابطه با مدرسه سازی در مناطق محروم به زودی اجرایی می شود.

آذر رشیدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: باتوجه به اینکه مقطع ابتدایی، بنیادی ترین و اساسی ترین مقطع در طول تحصیل است، در راستای اردوی راهیان پیشرفت، برنامه ریزی های جدیدی برای دانش آموزان ابتدایی داریم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با شرکت آب و فاضلاب وارد تفاهم نامه ای شدیم که در راستای اصلاح الگوی مصرف به دانش آموزان آموزش های داده شود و در این راستا دانش آموزان ابتدایی بازدیدی از شرکت تصویه آب در سال تحصیلی جدید انجام دهند.

وی افزود: در آینده ای نزدیک اردوی یک روزه با عنوان طرح برهان در باغ خاتون برای توانمندسازی همکاران خواهر سرپرست خانوار در زمینه حقوق زنان برگزار می شود.

در ادامه جلسه مسئولان کمیته های مختلف قرارگاه جهادی به ارائه اقدامات خود در راستای این قرارگاه پرداختند.

دانش آموز خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار