خبرنگار دانش‌آموز پانا دبیرستان شهدای زینبیه میانه:

ما دهه هشتادی ها در 13 آبان برای عزت و اقتدار ایران خواهیم آمد

میانه(پانا) - الناز یعقوبی، دانش‌آموز بسیجی و خبرنگار پانا در دبیرستان شهدای زینبیه میانه با دعوت از دانش‌آموزان جهت حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت دهه هشتادیها بابصیرت و آگاهی برای عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهند آمد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ما دهه هشتادی ها  در 13 آبان برای عزت و اقتدار ایران خواهیم آمد

الناز یعقوبی به عنوان یک دانش آموز دهه هشتادی، 13 آبان را یادآور حماسه ملت همیشه در صحنه ایران دانست و گفت امروز دهه هشتادی ها همچون فهمیده های زمان پشتیبان ولایت فقیه هستند و با بصیرت و بینش قوی تر از اوضاع کنونی در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد.

مسئول انجمن اسلامی دبیرستان شهدای زینبیه افزود: فرمایش امام راحل به دانش آموزی که برای دفاع از وطن عزیزمان ایران فداکاری کرد فرموده اند : (رهبر ما آن طفل دوازده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها‏‎ ‎‏زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم‏‎ ‎‏کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید) که نشان از اهمیت نقش دانش آموزان از گذشته تاکنون در حوادث تاریخ ساز انقلاب اسلامی بوده است.

دانش آموز خبرنگار پانا، بسیج را یک ظرفیت بزرگ برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و گفت: آنچه امروز عامل چرخه پیشرفت کشور ما است، روحیه بسیجی و جهادی است و دانش آموزان دهه هشتادی بیش از گذشته از این روحیه برخوردار بوده و پشتیبان انقلاب هستند.

یعقوبی در پایان، حوادث اخیر را نشانه ضعف دشمن در مقابله با ایران مقتدر دانست و از تمامی دانش آموزان جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان برای خلق یک حماسه به یادماندنی از نمایش حضور دهه هشتادی های بابصیرت دعوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار