نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در دبیرستان شاهد زینب اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان عنوان کرد امروز سنگر دانش‌آموزان مدرسه، کلاس درس و اجتماع است و باید از هویت اجتماعی خود با تمام توان، دفاع کنند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در دبیرستان شاهد زینب اصفهان

به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز در دبیرستان دخترانه شاهد زینب، زنگ استکبارستیزی با حضور جمعی از مسئولین استان نواخته شد. در این مراسم اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت: دانش آموزان عزیز با حضور در راهپیمایی روز جمعه که به مناسبت ۱۳آبان، با خانواده هایشان شرکت می کنند، اتحاد را به دشمنان میهن عزیزمان نشان دهند.

در ادامه سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، توسعه و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تسلیت و محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ اظهار کرد: ملت ایران همیشه ایستادگی کردند و امروز سنگر ما مدرسه، کلاس درس و اجتماع است و باید از هویت اجتماعی خود با تمام توان، دفاع کنیم.

وی ادامه داد: امروز همه چیز روشن است و شما دانش آموزان عزیز مایه افتخار ایران هستید و در این راه باید هوشمندانه در مقابل دشمن ایستاد.

مدینه تاکید کرد: پرچم افتخارآمیز عزیزمان به زودی در تمام جهان فراگیر می شود و در این راه دانش آموزان باید از راه شهیدان و اندیشمندان پیروی کنند تا پرچم انقلاب به دست آقا امام زمان برسد.

وی در پایان گفت: کشور ایران، کشوری است که سابقه شرک، کفر و بت‌پرستی در آن نیست و همواره مورد حمایت خداوند متعال بوده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین و مسئولان مدرسه و مدعوین جلسه در برنامه نواختن زنگ استکبار ستیزی خطاب به دانش آموزان گفت: آینده این نظام اسلامی، به دستان شماست و به دستان شما استمرار خواهد داشت و تا وقتی دشمن به مرزهای ما ورود پیدا نکند، هیچ آسیبی نخواهیم دید.

امامی در پایان گفت: انشاالله روز جمعه با حضور دانش‌آموزان و خانواده ها و تمامی مردم ایران عزیز در پیاده روی گرامیداشت روز ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، باری دیگر نشان خواهیم داد که دشمن نمی تواند از جامعه دانش آموزی ما سوء استفاده کند و ما تا آخرین قطره خون پای نظام ایستاده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار