دادستان نیشابور در جمع دانش‌آموزان خوابگاه راضیه:

خود را مکلف می‌دانیم در جهت حل برخی از مشکلات خوابگاه کمک کنیم

نیشابور (پانا) - دادستان شهرستان نیشابور با حضور در جمع دانش‌آموزان خوابگاه راضیه، مسائل تربیتی حاکم در این خوابگاه را بسیار ارزشمند و سازنده معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
خود را مکلف می‌دانیم در جهت حل برخی از مشکلات خوابگاه کمک کنیم

سید محمد حسینی، انسان ها را معدنی از طلا و نقره دانست و گفت: باید صاحبان دغدغه و اهل فنونی وجود داشته باشد که این معادن طلا و نقره را کشف و استخراج کند و خوابگاه راضیه یکی از این مراکز کامل است.

وی افزود: کار در این مرکز، نمایشی نیست و اینگونه فعالیت ها در باب احسان و انفاق باارزش و ماندگار است. ما در قوه قضائیه خود را مکلف می دانیم در جهت حل بخشی از مشکلات موجود در این مراکز در چارچوب اختیارات و قوانین، کمک کرده و آمادگی داریم با حداقل تشریفات در جریان چالش ها قرار گرفته و در مسیر حل آن قدم برداریم.

دادستان نیشابور با طرح این سوال که آیا نقش آفرینی فعال از طرف صاحبان برنامه و ایده، انجام شده است؛ ادامه داد: اینگونه مراکز جورکش بعضی از کمبودهاست و باید نگاه متعالی و هدف گذاری بلند مدت اتخاذ شود تا به اهداف تبیین شده دست پیدا کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: یکی از دادیاران فعال در دادگستری را مسئول پیگیری مسائل خوابگاه خواهیم کرد که علاوه بر بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مورد نیاز، الگوی برای دانش آموزان نیز باشد.

حسینی در پایان نبود افراد دغدغه مند را به عنوان یکی از چالش های امروز معرفی کرد و گفت: کلید برون رفت از وضع موجود، حرکت حاکمیت به سمت مدیرانی است که دغدغه در وجود آنها موج بزند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز در ادامه خاطرنشان کرد: محصول فرهنگی، نتیجه دراز مدت دارد. تا زمانی که درک مشترک و زبان مشترک ایجاد نشود، مشکلات حل نخواهد شد.

علیرضا کلیدری افزود: گاهی مداخلاتی که هوشمندانه و بر اساس علم و تجربه نباشد، تاثیر گذار نیست و باید با مفاهمه و زبان مشترک به حل این مسائل بپردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار