آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس شیراز

شیراز (پانا) - افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای و جشنواره بومی محلی با هدف حفظ آثار و برنامه نیاکان و نسل پیشین در دبیرستان تربیت بدنی دخترانه علیرضایی و جزایری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس شیراز

دبیر جشنواره ورزش‌های بومی، محلی و المپیاد درون مدرسه‌ای هنرستان تربیت بدنی گفت: پس از دوران شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، تصمیم گرفتیم برای شور و نشاط بیشتر دانش‌آموزان المپیاد درون مدرسه‌ای که شامل رشته‌های اسکیت، ایروبیک، ژیمناستیک، فوتبال، فوتسال، والیبال، ورزش های رزمی و تیراندازی است را برگزار کنیم.

شادمانی ادامه داد: در دبیرستان تربیت بدنی دخترانه علیرضایی در کنار برنامه افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، جشنواره ورزش های بومی، محلی که برگرفته از کتاب توسعه سلامت است، با کمک هنرجویان پایه دوازدهم این دبیرستان اجرا شد.

وی با اشاره به جشنواره بومی، محلی گفت: هدف از اجرای برنامه بومی محلی، حفظ آثار و برنامه نیاکان و نسل پیشین است و امیدوار هستیم برنامه ها به فراموشی سپرده نشود و به نسل های جدید انتقال یابد.

وی خاطرنشان کرد: قالب بازی های بومی، محلی به پایه های دوازدهم اختصاص دارد که تعدادی از دانش آموزان انتخاب شدند و بازی های متنوعی را اجرا کردند. همچنین دانش آموزان دیگر این مدرسه نظاره گره بازی ها بودند.

دانش آموز خبرنگار:فاطمه خدامرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار