رئیس بسیج دانش آموزی استان خراسان رضوی:

تفکر انقلاب اسلامی به دست دانش آموزان بسیجی بارور می‌شود

مشهد (پانا) - رئیس بسیج دانش آموزی استان خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: دانش آموزان بسیجی باید مبانی و تفکر انقلاب اسلامی را در مدرسه رواج دهند. همه ما معتقدیم که اگر تمام دانش آموزان با همبستگی و اتحاد در کنار هم باشند، می توانیم شرایط کنونی را به خوبی سپری کنیم.

کد مطلب: ۱۳۱۹۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تفکر انقلاب اسلامی به دست دانش آموزان بسیجی بارور می‌شود

حجت الاسلام مهدی جعفری گفت: بسیجی ها توانایی این را دارند که تفکر انقلابی را به دانش آموزان منتقل کنند و بازخورد خوبی بگیرند. با برنامه ریزی و شرکت در کلاس های رفع شبهات، دانش آموزان می‌توانند از ظرفیت های خود استفاده بهینه تری کنند.

وی افزود: نوجوانان انقلاب اسلامی در هر زمینه ای توانمند هستند و ما شاهد بودیم که کارها و افتخارات بزرگی داشته اند و به امید خدا بعد از این هم شاهد درخشش نوجوانان ایران باشیم. همه ما معتقدیم که اگر تمام دانش اموزان با همبستگی و اتحاد در کنار هم باشند، میتوانیم شرایط کنونی را به خوبی سپری کنیم.

جعفری ادامه داد: با توجه به حکم جهاد تبیین، دانش آموزان هم باید برای پیشرفت ایران و ایرانی تلاش کنند و مایه افتخار کشور باشند. آگاه سازی دانش آموزان در مدرسه ، جزو وظیفه بسیج دانش آموزی استان است.

وی در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: مهم ترین هدف دشمن ایجاد تفرقه بین مردم بوده است، ما باید هوشمندانه رفتار کنیم و اجازه تفرقه انداختن بین مردم را به دشمن ندهیم. تمام نوجوانان سرمایه کشور عزیزمان هستند و ما در پی تلاش برای دوری از تفرقه هستیم.

دانش آموز خبرنگار: مهنوش قربان پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار