مدرسه همت به‌مناسبت هفته دانش‌آموزان‌ از شبکه افق سیما پخش می‌شود

تهران (پانا) - ویژه برنامه «مدرسه همت» به‌مناسبت هفته دانش‌آموزان هر شب به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۹۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه همت به‌مناسبت هفته دانش‌آموزان‌ از شبکه افق سیما پخش می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه افق سیما، یکی از موضوعات مهمی که شبکه افق سیما به صورت ویژه به آن توجه دارد مسئله خانواده است که در این مسیر مسابقه‌ای همچون فامیل بازی را نیز تقدیم مخاطبین کرده است.
در همین بستر خانواده کودکان و تربیت و تکریم آنها نیز بسیار حائز اهمیت است و شبکه افق در راستای توجه به همین قشر مهم که آینده سازان میهن عزیزمان هستند، قرار گرفتن در ایام هفته دانش آموز را بهانه‌ای قرار داده را ذیل برنامه‌ای جذاب که بخش عمده آن را خود دانش آموزان تشکیل می‌دهند، اهمیت جایگاه این قشر جامعه را برای عموم مردم به درستی به تصویر بکشد.
محمد کرد تهیه‌کننده این ویژه برنامه در مورد دلایل ساخت آن گفت: این برنامه تلاش کرده تا شاخص‌های دانش‌آموز خوب و آموزشگاه خوب را تبیین کند. ما در هر 6 قسمت برنامه تلاش می‌کنیم تا هر بار به سراغ یکی از آموزشگاه‌ها برویم. قرار بر این است که لحن برنامه شاد ، طنز و با زبانی بچگانه باشد.
وی افزود: معیار انتخاب ما در مورد دانش آموز و مدرسه خوب سخنانی بوده است که رهبری در چند سال اخیر به آن توجه ‌فرموده‌اند. از آن سخنان الگو برداری کرده و تار و پود ساختیم و برنامه تولید شده است.
تهیه‌کننده برنامه مدرسه همت تاکید کرد: برنامه مدرسه همت همچون کلاس در است. معلمی دار که همان مجری برنامه هم هست. یکی از آیتم‌های برنامه معرفی موضوع است که موضوع را با نشان دادن فیلم‌های مختلف معرفی می‌کنیم ه عنوان مثال برنامه‌ای که موضوعش ورزش است، با کلیپ‌های مرتبط پیش از اجرای استودیو برابر دیدگان مخاطبین نمایش داده می‌شود.
وی در ارتباط این برنامه با پویش "جانم فدای ایران" خاطرنشان کرد: در ابتدا باید بگویم که این برنامه برای بهتر و بیشتر دیده شدن آن پویش ساخته شده و این آیتم‌ها بعدتر به آن افزوده شده است. به همین منظور در بخش‌های مختلف به این موضوع می‌پردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار