راه‌اندازی دفاتر سراسری توسعه اقتصاد محله

تهران (پانا) - دفاتر سراسری توسعه اقتصاد محله در قالب طرح سراسری تام از سوی کانون توسعه اقتصاد محلات راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی دفاتر سراسری توسعه اقتصاد محله

سعید شبانیان، طراح طرح خدمات رفاهی تام، افزود: این طرح با توجه به ضرورت توجه به نیاز خدمات و کالاهای ضروری شهروندان و باتوجه به شرایط سخت اقتصادی با هدف کاهش هزینه‌های زندگی مردم و ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان و خدمات‌دهندگان توانمند کشور با بوجود آوردن دسترسی آسان متقاضیان به کالا و خدمات مورد نظر بصورت محله‌محور و تسهیل در پرداخت هزینه‌های مرتبط با نیاز خانوارهای ایرانی ایجاد شده است.

شبانیان با بیان اینکه آماده‌سازی و انجام مراحل پایانی پروژه کشوری«تام» توسط طراح پروژه‌های خدمات شهروندی کلید خورده است، اظهار کرد: تامین منابع خرید کالا و خدمات مورد نظر متقاضیان بدون استفاده از منابع بانکی و کمک‌های دولتی صورت گرفته بدین صورت هیچ گونه سود بانکی بابت خدمات اقساطی و تسهیلات خرید کالا که درکارت های خدمات شهروندی این طرح درنظرگرفته، دریافت نمی‌شود و پیرو سیاست‌های این طرح دفاتر سرای توسعه اقتصاد محله تنها کارمزدی ناچیز تسهیلات ارائه شده از متقاضی به ازای هرسال باز پرداخت دریافت می‌شود.

اظهار کرد؛ نمایندگان طرح سراسری تام از افراد واجد شرایط در سراسر کشور به عنوان مدیر شعب منصوب می‌شوند، و با چشم‌انداز ایجاد دفاتر تام در تمام محلات در این راه قدم گذاشته شده است.

شبانیان گفت: این طرح با ایجاد کارگروهی متشکل از متخصصان و همکاری مراکز دولتی و خصوصی منابع مالی را برای مردم فراهم می‌کند تا در شرایط خاص اقتصادی کشور و محدودیت‌های مالی به راحتی بتوانند به تامین کالا و خدمات مورد نیازشان بپردازند.

وی در عین حال بیان کرد: برای رسیدن به این هدف، این مجموعه تلاش نموده است طرح‌های متنوع خرید اقساطی کالا ‌و خدمات را با شرایط مناسب دراین طرح جای دهد هر طیف از مشتریان ، اعم از کارمندان و بازنشستگان و شاغلین آزاد، از طریق همکاری با لیزینگ‌­های طراز اول کشور و بانک‌ها، موسسات و تشکل‌های مالی معتبر با رعایت کامل قوانین و استاندارهای لازم فراهم کنند.

بنیانگذار طرح خدمات رفاهی تام در عین حال بیان کرد: طرح سراسری تام دارای بیش از ده خدمت شهروندی است.

بنیانگذار طرح خدمات رفاهی توسعه اقتصادمحلات گفت: طرح تام (توسعه اقتصادمحلات) با اغاز رونمایی از طرح سراسری تام برخی از متقاضیان نمایندگی وارد فرایند ثبت‌نام شدند.متقاضیان نمایندگی ومدیریت شعب استانها درایت طرح می‌توانند به سامانه www.tamproject.irمراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار