وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا:

دانش‌آموزان برای گرامیداشت ۱۳ آبان پیش‌قدم هستند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش روحیه و انگیزه دانش‌آموزان برای مشارکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با ۱۳ آبان را تحسین کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان برای گرامیداشت ۱۳ آبان پیش‌قدم هستند

یوسف نوری در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: «برنامه‌های متعددی را برای یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه داریم اما با توجه به این موضوع که چنین روزهایی برخواسته از جریان دانش‌آموزی است، بیشتر سعی کرده‌ایم مشاهده کنیم که دانش‌آموزان به چه نحوی در حال فعالیت هستند. حتی شاهد بودیم که برخی از دانش‌آموزان قبل از فرارسیدن این روز برنامه‌ها و کارهای خود را آغاز کرده‌اند و برنامه‌هایی را نیز برای هشتم آبان‌ماه، سالروز شهادت شهید فهمیده اجرا کردند.»

نوری ادامه داد: «الحمدلله دانش‌آموزان ایده‌های جالبی دارند که همراه با نوآوری و ابتکارات فراوان برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان است. در واقع تمامی کارها برعهده دانش‌آموزان قرار گرفته است.»

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سپردن بسیاری از کارها به دانش‌آموزان در اجرای مراسم‌هایی مانند بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان امری مهم است، بیان کرد: «با انجام چنین کاری، دانش‌آموزان به بسیاری از ابهامات و سوالات خود پاسخ می‌دهند، امیدواریم شاهد حضور همه‌جانبه این عزیزان در بزرگداشت روز دانش‌آموز باشیم.»

وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: «۱۳ آبان‌ماه روز مبارزه با اسکتبار جهانی است و ما نیز به‌عنوان مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت چنین روزی را که یادگار امام راحل (ره) است گرامی می‌داریم. امید است شاهد حرکت خودجوش مردم در همه مناطق و شهرهای کشور در این روز بزرگ باشیم. وظیفه ما این است که کنار دانش‌آموزان باشیم و در این روز همراه با آن‌ها برای اثبات مجدد روحیه استکبارستیزی خود به خیابان خواهیم آمد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار