مرکز پرورش استعداد های درخشان شهید بهشتی شهرکرد ، برگزار کرد:

جلسه توجیهی تحصیلی برای دانش آموزان پایه دهم

شهرکرد(پانا)- جلسه توجیهی برای دانش آموزان پایه دهم و خانواده آنها در مرکز پرورش استعداد های درخشان شهید بهشتی شهرکرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی تحصیلی برای دانش آموزان پایه دهم

در ابتدای برنامه ، شهریار امینی ، مشاور مرکز ضمن صحبت در رابطه با اصول تربیت فرزند گفت : هدف از تربیت و پرورش فرزند ، پرورش انسانی خوشبخت است و این به طور ویژه باید مد نظر مدارس و خانواده ها باشد.
در ادامه سعید طاهری ، معاون آموزشی مرکز در رابطه با شرایط تحصیل در مراکز استعداد های درخشان توضیح داد و گفت : باتوجه به تغییر مقطع تحصیلی و افزایش حجم مطالب ، دانش آموزان باید تلاش خود را مضاعف کرده تا در زمینه آموزشی با مشکلی مواجه نشوند.
در بخش پایانی برنامه ، نعمت الله اسدپور ، مدیر مرکز با تاکید بر اینکه دانش آموزان استعداد های درخشان در زمینه های مختلف دارای استعداد و توانایی بالایی هستند گفت :در مدارس استعداد های درخشان باید طوری برنامه ریزی شود که دانش آموزان بتوانند در تمام ساحت های تعلیم و تربیت ، پرورش یافته تا بتوانند از تمام استعداد های خود در مسائل مختلف علمی ، فرهنگی ، ورزشی و... استفاده کنند.
اسدپور با بیان اینکه در دوره دوم دبیرستان در سه مرحله برای دانش آموزان برنامه ریزی می شود گفت: در برنامه ریزی های صورت گرفته ، سعی شده است با استفاده از تمام پتانسیل های مرکز بهترین برنامه تدوین گردد که بتواند در راستای تعلیم و تربیت شش ساحتی دانش آموزان بهترین بازخورد را داشته باشد.
وی در پایان ضمن تشکر از کادر مدرسه ، اولیا و دانش آموزان برای حضور در این برنامه گفت : بهبود شرایط نیازمند همکاری و همدلی اولیا مدرسه و دانش آموزان ، با مدرسه است که این ارتباط می‌تواند با تبادل انتقادات و پیشنهادات در روند اجرای برنامه ها کمک کننده و اثر بخش باشد.
خبرنگار دانش آموز یاسین سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار