معاون اقامه نماز وزارت آموزش وپرورش:

دانش‌آموزان در طرح نور چشم حضور پرشوری داشتند/فیلم

اصفهان(پانا) - معاون اقامه نماز وزارت آموزش وپرورش گفت طرح "نورچشم" را بصورت آغازین در نوزده مهر هزار و چهارصد و یک برای اولین بار آغاز کردیم که یک جریان کشوری ایجاد کرد .حضور پرشور دانش‌آموزان ، همراهی مسئولین ، جریان سازی رسانه و مشارکت خانواده‌ها توانست به این جریان کشوری کمک کند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در طرح نور چشم حضور پرشوری داشتند/فیلم

رضا بهشتی باویل معاون اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با پانا گفت: در ابتدا از میزبانی اصفهان در برگزاری دوره توانمند سازی مدیران دارالقرآن ها تشکر ویژه کرد.

وی افزود: دوره توانمند سازی به خوبی به پایان رسید ، برنامه خوبی تدارک دیده شده بود و ارزیابی ها نشان می دهد مدیران به خوبی توانسته اند از این فضا و عرصه ای که ایجاد شده هم در جهت ارتقای توان مدیریتی هم در جهت دانش سازمانی و هم در جهت ایجاد وحدت رویه در به سرانجام رساندن ماموریت هایی که به عهده آنان است استفاده کنند .

وی افزود: در ارتباط با بحث نماز با توجه به اسناد و بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین ، سند تحول دولت و سند جامع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و همچنین رویکرد هایی که با توجه به شرایط و اقتضاعات و نیازهای مخاطبین وجود دارد تدوین و تنظیم و برنامه ریزی لازم برای این کار انجام شده است .
ما برنامه های نماز را در سه محور تدوین کردیم:
*فعالیت های درون مدرسه
*فعالیت های مدیریتی
* فعالیت های عمومی
بهشتی تاکید کرد: در بحث فعالیت های مدرسه طرح "نورچشم" را بصورت آغازین در نوزده مهر هزار و چهارصد و یک برای اولین بار آغاز کردیم .که یک جریان کشوری ایجاد کرد .حضور پرشور دانش آموزان ، همراهی مسئولین ، جریان سازی رسانه و مشارکت خانواده ها توانست به این جریان کشوری کمک کند که جا دارد از همه دست اندر کاران این برنامه تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم .

خبرنگاران:هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار