بیانیه دانش آموزان خراسان جنوبی در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی شیراز و شهادت تعدادی از دانش آموزان را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش آموزان خراسان جنوبی در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

بسم رب الشهدا

الْقَتْلَ لَنا عادَةٌ وَ کَرامَتَنَا الشَّهادَةُ»؛ کشته شدن در راه خدا، عادت دیرین ما و شهادت، مایه کرامت و افتخار ماست.

حادثه اسفناک تروریستی درحرم حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز که منجر به شهادت دانش آموزان مظلوم و بی دفاع شد، باردیگر چهره سفاک و پلید دشمنان اسلام و ایران را هویدا و عزم ملی را برای مبارزه با آنان جزم نمود.

منافقین در مورد ما دانش آموزان چه فکر کرده اند! جواب مهربانی های ما رو چگونه دادند! بر روی زخم های ما نمک پاشیدند. اما ما ایستاده ایم... ما یادگاران خون حاج قاسم و فرزندان ایران عزیزیم. ما نوای محسن حجی رو بر لب داریم و از نسل شهید فهمیده ها هستیم. به راستی ما ملت امام حسینیم. ما ملت شهادتیم.

ما ندای ملتی هستیم که تا پای جانمان ایستاده ایم. ما جوانه های امیدی هستیم که سبزتر از دیروز شده و در طلیعه گام دوم انقلاب تاریخ ساز خواهیم شد. کشتن برای ما بی معناست. خون های دانش آموزان شهید شاهدان آشکاری است. برای زندگی. برای ایستادگی و استقامت. تمامی شهرها ما پاره ای از تن ماست.

ما دانش آموزان خراسان جنوبی در کنار تمامی دانش آموزان ایرانی حادثه تروریستی شیراز و شهادت جمعی از مردم بی دفاع به ویژه دانش آموزان در این حادثه را محکوم کرده و هم قسم می شویم در راه اعتلا و سربلندی ایران عزیز راه شهیدان را ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار