عضو شورای شهر اسلامشهر:

ایجاد شادابی و نشاط نیازمند توجه ویژه به ورزش‌های همگانی است

اسلامشهر (پانا) - عضو شورای شهر اسلامشهر در جریان دیدار دبیران و روسای هیأت‌های ورزشی شهرستان اسلامشهر با اعضای شورای شهر گفت ایجاد شادابی و نشاط مردم در دوران کنونی از موارد بسیار ضروری است و نیازمند توجه ویژه به ورزش همگانی است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد شادابی و نشاط نیازمند توجه ویژه به ورزش‌های همگانی است

در جریان دیدار دبیران و روسای هیأت‌های ورزشی شهرستان اسلامشهر با اعضای شورای شهر که در سالن جلسات پارلمان شهری برگزار شد، اکبر اسحاقی از اعضاء شورای اسلامی شهر اسلامشهر در سخنانی با تأکید بر ضرورت توجه به تحرک جسمی افراد پس از دوران کرونا اظهار کرد: مربیان و ورزشکاران شهرستان اسلامشهر در ورزش کشور و جهان از نقش بسزایی برخوردار هستند و دغدغه اعضاء شورای شهر هم خدمت به این عزیزان است.

وی افزود: ایجاد شادابی و نشاط مردم در دوران کنونی از موارد بسیار مهم و نیازمند توجه ویژه به ورزش همگانی است و باید در نظر داشت که کمبود سرانه ورزشی نیز می‌بایست به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه این برنامه، دبیران و روسای هیأت‌های ورزشی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند که از جمله، ابراهیم وادی رئیس هیئت والیبال اسلامشهر بود که از حضور والیبالیست‌های اسلامشهر در تیم ملی والیبال خبر داد و خواستار استفاده از ظرفیت استادیوم هفت هزار نفری جهت هیئت‌های ورزشی و توجه به مسائل معیشتی، رفاهی بازیکنان و مربیان شد.

همچنین معصومه ممتازی، معاون امور ورزشی بانوان اداره ورزش و جوانان اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: بانوان هم‌ردیف آقایان در حال انجام وظیفه هستند و در بازی‌های کشورهای اسلامی سه بازیکن خانم از اسلامشهر حضور داشتند و خواستار تکمیل هر چه سریع‌تر پارک بانوان و بهره‌مندی از امکانات ورزشی مساوی شد.

سپس داور صفایی، رئیس هیئت ورزش‌های دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز به تبیین اهمیت ورزش دانش‌آموزی در سند تحول بنیادین با عنوان ساحت زیستی و بدنی اشاره کرد و افزود: تربیت‌بدنی آموزش و پرورش در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در بیرون مدرسه هم با شادابی و نشاط از نقش موثری برخوردار است.

وی از برگزاری بازی‌های مدارس در دوره‌های مختلف تحصیلی با حضور ۸۰۰ دانش‌آموزدر هشت رشته ورزشی خبر داد در رابطه با طرح‌های اجرایی آموزش و پرورش در تابستان 1401 خاطرنشان کرد: ۱۳۰۰ نفر در رشته‌های فوتبال، شنا، دو میدانی آموزش‌های لازم را به صورت رایگان فرا گرفتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار