در آستانه فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل؛

کمیته پدافند غیرعامل‌ آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد تشکیل جلسه داد

کرج (پانا)-  در آستانه فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل جلسه کمیته پدافند غیرعامل به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای گرامیداشت این هفته و اجرای دستورالعمل مربوطه با حضور مسهود مهران‌نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد، حسن شاهمردی مسئول حراست اداره آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونان در اداره آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کمیته پدافند غیرعامل‌ آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد تشکیل جلسه داد

مسعود مهران نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد؛ در خصوص اهمیت بحث پدافند غیرعامل مطالبی را بیان کرد: در عملیات روانی که دشمن در وقایع اخیر راه‌اندازی کرده، تلاش شده با اثرگذاری بر ذهن دانش‌آموزان افکار آنها را مدیریت کنند که این وظیفه ما را برای مقابله با این پروژه سنگین‌تر کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد در ادامه، به تحقق تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص پدافند غیرعامل، زمینه سازی برای افزایش همکاری و مشارکت معلمین، اولیاء و دانش آموزان در تحقق اهداف پدافند غیرعامل تأکید کرد.

وی در ادامه افزود: جهاد تبیین با رویکرد معرفت افزایی نسبت به ارزش‌های دینی و انقلابی برای دانش آموزان بهترین پدافند غیرعامل در آموزش و پرورش است.

حسن شاهمردی، مسئول حراست آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد نیز در این جلسه گفت: امروزه با تغییر رویکرد استکبار جهانی در تهاجم به کشورها، اهمیت راه‌های جدید دفاع نیز باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و این جلسه فرصت مغتنمی است تا در راستای شناخت بیشتر و اهمیت راهکارهای مقابله با دشمن بحث و گفتگو انجام گیرد و موضوع پدافند غیرعامل و اثراتی که می‌تواند بر روی ارتقاء امنیت و پایداری کشور ایجاد کند، می‌بایست برای دانش آموزان و معلمان تبیین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار