معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد؛

برگزاری جایزه ملی راهی برای ایجاد انگیزه

تهران (پانا) - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت برگزاری مجدد جایزه ملی محیط زیست پس از 5 سال توقف باعث ایجاد انگیزه شده و بدیهی است که حضور و همراهی‌ اقشار مختلف جامعه باعث رشد و بالندگی جایزه ملی محیط زیست می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۷۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جایزه ملی راهی برای ایجاد انگیزه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی دبیر سیزدهمین جایزه ملی محیط زیست گفت: مراسم اعطای سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست که از سال 1396 متوقف شده بود، امسال مجددا برگزار می شود. با توجه به این توقف 5 ساله، برنامه و تلاش‌های زیادی از سوی گروه‌های مختلف در این مدت در راه رفع مشکلات و چالش ها و حفاظت و احیا محیط زیست صورت گرفته و تصمیم بر این شد بخاطر اینکه فرصت مناسب برای حضور همه داوطلبان فراهم باشد، زمان دریافت مدارک و مستندات برای شرکت در این رویداد ملی تا 30 آبان ماه امسال تمدید شود.

وی افزود: در دوره های پیشین فعالیت ها و طرح های داوطلب دریافت جایزه ملی در 5 گروه موسسات عمومی و سازمان های دولتی، موسسات و شرکت های خصوصی، سازمان های مردم نهاد، متخصصین و سایر اشخاص حقیقی که به نوعی با فداکاری و ازخودگذشتگی و خلاقیت خدمات ارزنده‌ای در حفاظت و احیا محیط زیست ارایه داده اند، مورد بررسی و داوری قرار می گرفت، ولی امسال با رویکرد جدید سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر تعامل و همکاری بیشتر با شرکت های دانش بنیان و نوآور برای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و اهداف عالیه سازمان در امر حفاظت و احیا محیط زیست، گام تازه ای برداشته شد و در این دوره شرکت های فناور و دانش بنیان در گروه جداگانه ای مورد بررسی و داوری قرار خواهند گرفت.

دبیر سیزدهمین جایزه ملی محیط زیست دریافت جایزه ملی را انگیزه بخش دانست و افزود: دریافت جایزه همیشه خوش‌آیند بوده و جذابیت داشته و به نوعی باعث ایجاد رقابت و همچنین تشویق فعالین حوزه محیط زیست می شود.

مرادی اظهار کرد: جایزه ملی محیط زیست به استناد ماده 46 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و مصوبه شماره 165 شورایعالی حفاظت محیط زیست به برگزیدگانی از بین موسسات عمومی و سازمانهای دولتی، شرکتها و موسسات خصوصی، شرکت های دانش بنیان، سازمان های مردم نهاد، متخصصین و سایر اشخاص حقیقی اهدا خواهد شد که به نحوی برای حفاظت، حمایت و بهسازی محیط زیست، خدمات برجسته و فعالیت چشمگیر و ارزنده ای انجام داده باشند.

سیزدهمین جایزه ملی محیط زیست اسفند‌ برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار