مشاور وزیر آموزش و پرورش در دیدار با جمعی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان فارس تاکید کرد:

مسائل تعلیم و تربیت باید دغدغه اول دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان باشد

تهران (پانا) - مشاور وزیر آمورش و پرورش گفت دغدغه مسائل تعلیم و تربیت باید اولویت و دغدغه اول دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مسائل تعلیم و تربیت باید دغدغه اول دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان باشد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام حمید نیکزاد در سفر به شیراز در جمع تعدادی از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان فارس اظهار کرد: دانشجو معلمان باید پیگیر مسائل روز جامعه باشند و اگر ایرادی در روش های تعلیم و تربیت وجود دارد باید اعلام کنند.

دبیر ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه کشور افزود: متاسفانه برخی در سال های نه چندان دور، ورودی این دانشگاه را به شدت کاهش دادند و فضاهای آن را واگذار کردند به طوری که رهبر معظم انقلاب واکنش نشان دادند و دستور به تقویت دانشگاه فرهنگیان دادند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: مشکلات زودگذر خواهد بود اما دانشجو معلم باید بیشتر به آینده فکر کند و به ارائه طرح و ایده برای بهتر شدن آینده آموزش و پرورش بپردازد.

وی گفت: خروجی دانشگاه فرهنگیان باید خروجی متعالی باشد بنابراین جذب، سیستم نیروی انسانی باید متحول شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: برنامه هایی در خصوص جذب اساتید متدین، متخصص و متعهد در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: دغدغه مسائل تعلیم و تربیت باید اولویت و دغدغه اول دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان باشد.

گفتنی است؛ در ابتدای این دیدار صمیمی نیز تعدادی از دانشجو معلمان به نمایندگی از پردیس های شهید رجایی و باهنر شیرازو مراکز شهید مطهری، شهید بهشتی اقلید ، زینب کبری کازرون و سلمان فارسی شیراز ، به ارائه نظرات پرداختند.کمبود فضای آموزشی، دقت بیشتر در عزل و نصب ها در دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش، بهره گیری از اساتید متخصص در دانشگاه، موضوع کسورات حقوق دانشجو معلمان، توجه بیش از پیش به منویات رهبری در دانشگاه فرهنگیان، رفع دغدغه معیشتی دانشجو معلمان. عدم اجرای عدالت و ... ، از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار