عباسی با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف آب هشدار داد:

شرایط آبی تهران مناسب نیست

تهران (پانا)- رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در نود و نهمین جلسه شورا، نسبت به وضعیت آب تهران هشدار داد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شرایط آبی تهران مناسب نیست

مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در خصوص وضعیت آب تهران تذکر داد: درخواست ما در ابتدا این است که سازمان زیباسازی به بیلبوردهای تبلیغ مصرف صحیح توسط شهروندان و اصلاح الگوی مصرف بپردازد.

عباسی تاکید کرد: شرایط آبی تهران، شرایط مناسبی نیست. حوادث اخیر هم باعث شد تمرکز اذهان از این موضوع منحرف شود. ما نمی‌توانیم وضعیت نزولات جوی را پیش بینی کنیم، بنابراین عقل حکم می‌کند، در هر شرایطی وضعیت مصرف را اصلاح کنیم به ویژه در شرایطی که تهران با وضعیت آبی نامنسبی مواجه است.

وی در ادامه گفت: درخواست می‌شود شهرداری به وضعیت مدیریت محله توجه کند که در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد. سراها راه اندازی شود، شرایط به گونه‌ای است که می‌توان از پتانسیل موجود استفاده کرده و با مدیریت محله نیز گفتگوها را آغاز کنند. ارزیابی‌های لازم را انجام دهند و به این ترتیب مشکلات موجود را رفع و حل کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در پایان تصریح کرد: درخواست ما این است که هم نوع مواجهه با این افراد ادبیات بهتری بکار گرفته شود و هم اینکه آن‌ها را رقیب خود ندانند. ما به اندازه کافی زمان را از دست داده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار