رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران:

پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در مناطق با جدیت پیگیری شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه تاکید کرد باید بر روی تحقق 30 درصد برنامه و بودجه که بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است متمرکز شد و به‌نظر می‌رسد به‌ویژه در مناطق 22گانه باید بیش از گذشته روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها کنترل شود و در این بخش نگرانی‌ها مرتفع شود.

کد مطلب: ۱۳۱۷۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در مناطق با جدیت پیگیری شود

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارش 6 ماهه وصول درآمد شهرداری تهران گفت: ما شاهد تحقق 74درصدی درآمدهای مصوب در این بازه زمانی هستیم و بیش از قریب به 18.700 میلیارد تومان از درآمد پیش بینی شده محقق شده است.

وی افزود: اما این تحقق این درآمد به معنای تحقق 74درصدی پیشرفت فیزیکی و تحقق برنامه های مصوب نیست.

مظفر تشریح کرد: از 100درصد کیک بودجه، 30درصد آن مختص به تعریف پروژه های زیرساختی و عمرانی شهرداری تهران است که به آن تملک دارایی های سرمایه ای می گوییم. دغدغه جدی ما تحقق آن برنامه ها و پروژه ها است که مرتبط با توسعه و تقویت زیرساخت های شهر تهران است و 70درصد مابقی مربوط به نگهداشت شهر و حقوق و دستمزد است.

رئیس کمیته بودجه تاکید کرد: باید روی تحقق 30درصد برنامه و بودجه که بخش تملک دارایی های سرمایه ای است متمرکز شویم. بنظر می رسد به ویژه در مناطق 22گانه باید بیش از گذشته روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها کنترل شود و در این بخش نگرانی ها را مرتفع نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار