عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

فضاهایی برای برگزاری اجتماعات اعتراضی شهروندان در نظر گرفته شود

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه طبق اصل 27 قانون اساسی راهپیمایی بدون حمل سلاح آزاد است، گفت دولت باید بر همین مبنا فضاهایی را برای برگزاری اجتماعات اعتراضی شهروندان در نظر بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فضاهایی برای برگزاری اجتماعات اعتراضی شهروندان در نظر گرفته شود

سوده نجفی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی مرادآباد تصریح کرد: از شهرداری منطقه 5 به دلیل برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز تشکر می‌کنم. شورای ششم از ابتدای امر بر مقابله با تخلفات و ساخت‌وساز غیر مجاز تأکید داشته و شهرداری تهران نیز اقدام کرده اما در مواردی حجم تخلفات بالاست.

این عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه طبق اصل 27 قانون اساسی راهپیمایی بدون حمل سلاح آزاد است، یادآور شد: دولت باید بر همین مبنا فضاهایی را برای برگزاری اجتماعات اعتراضی شهروندان در نظر بگیرد. در تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام، باید فضاهایی پیش‌بینی شود تا بتوانیم صدای مردم را بشنویم و به دور از اغتشاشات و تخریب اموال عمومی، مردم اعتراضات خود را بیان کنند، لذا از شهرداری تهران تقاضا می‌شود مناطقی که به دور از ترافیک و مناسب تجمعات هستند، شناسایی و به شورا معرفی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار