گسترش خدمات گروه جهادی پزشکی ثارالله به مناطق محروم اهر

اهر(پانا) - فرماندار اهر از گسترش خدمات گروه جهادی پزشکی ثارالله به مناطق محروم روستایی و شهری شهرستان اهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
گسترش خدمات گروه جهادی پزشکی ثارالله به مناطق محروم اهر

ابوالفضل غنی‌زاده در نشست مشترک با فرمانده قرارگاه سازندگی ثارالله و جانشین سپاه ناحیه‌ اهر گفت: متأسفانه برخی از روستاهای شهرستان اهر فاقد زیرساخت‌های خدماتی و عمدتاً با بحران بی‌آبی مواجه‌اند و از حداقل نعمات انقلاب اسلامی بی بهره هستند.

فرماندار اهر، ضمن ارج نهادن به برگزاری اردوی جهادی پزشکی شرکت ملی صنایع مس ایران در ارائه خدمات درمانی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اهر افزود: ارائه خدمات درمانی از صفر تا صد برای اقشار بی‌بضاعت و آسیب‌پذیر مورد انتظار ماست و این خدمات‌ شرکت ملی صنایع مس اقدام پسندیده است.

وی ادامه داد: ۱۲ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و ۸ هزار نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش بهزیستی هستند که مجموعاً ۲۰ هزار تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی شهرستان اهر هستند.

وی افزود: این امار و ارقام نشان دهنده این است که شهرستان اهر از نظر جمعیت تحت پوشش نهادهای حمایتی بیشترین آمار را دارد.

غنی‌زاده با اشاره به مشکلات جمعیت حاشیه‌نشین شهر اهر گفت:این مناطق جزو سکونتگاه‌های غیر رسمی محسوب شده و متأسفانه علاوه بر مشکلات درمانی و معیشتی ساکنان این مناطق، کودکان و دانش‌آموزان نیز با سوءتغذیه مواجه‌اند.

فرماندار اهر بر لزوم تداوم و گسترش اردوهای جهادی پزشکی شرکت مس در مناطق حاشیه‌نشین شهری و روستایی محروم شهرستان اهر تأکید کرد و یادآور شد: اردوی جهادی پزشکی شرکت ملی صنایع مس ایران را به مناطق حاشیه‌نشین شهر و روستاهای محروم اهر هدایت کنید، چرا که مردم مناطق محروم شهری و روستایی به خدمات درمانی نیازمند هستند.

خبرنگار : یوسف سلمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار