3 هزار و 300 متر فضای چمن ورزشی در شهرستان پردیس ایجاد می‌شود

پردیس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس در مراسم افتتاح فضای چمن ورزشی در مدرسه امیرالمومنین شهرستان پردیس گفت در سال آینده، نزدیک به 3 هزار و 300 متر فضای چمن ورزشی در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
3 هزار و 300 متر فضای چمن ورزشی در شهرستان پردیس ایجاد می‌شود

محمد فروتن، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به فضاهای ورزشی افتتاح شده اظهار کرد: امروز به صورت نمادین در مدرسه امیرالمومنین(ع) یکی از زمین‌های چمن را افتتاح خواهیم کرد و در بقیه مدارس نیز افتتاحیه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: علاوه بر 5 زمین چمن، یک زمین ساحلی نیز در مدرسه فطرت افتتاح می شود و این اتفاق برای اولین بار در شهرستان پردیس رخ داده است تا تمامی دانش‌آموزان بتوانند از این زمین فضا نیز استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس ادامه داد: تا پیش از این، تنها یک زمین چمن در شهرستان پردیس داشتیم که امسال با لطف و یاری خداوند و همت همه مسئولان پنج زمین دیگر به آن اضافه شده است.

فروتن ضمن تشکر از فرماندار شهرستان پردیس گفت: فرماندار شهرستان پردیس همیشه همراه و یار آموزش و پرورش بودند چه در خصوص احداث فضاهای ورزشی و چه در رابطه با دیگر مشکلات همیشه همکاری لازم را با آموزش و پرورش دارند و در همین جا از ایشان بابت تمام همکاری‌های خوبشان کمال تشکر را دارم.

مدیر آموزش و پرورش از فرماندار، مدیر اداره ورزش رئیس اداره ورزش اداره کل استان تهران و دیگر همکاران آموزشگاه و اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس برای کمک در جهت ایجاد فضای مناسب ورزش دانش‌آموزی، تشکر کرد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار