مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

ششمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن الکریم هفته اول آبان برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد ششمین دوره آموزش و توانمندسازی دوسالانه مدیران مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور در هفته اول آبان ‌به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۳۱۷۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ششمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن الکریم هفته اول آبان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری با اشاره به رویکرد جدید پرورشی که به‌دنبال توسعه کمی و کیفی فعالیت دارالقرآن‌ها است، گفت: بر اساس سیاست‌های کلی اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش هر دو سال یکبار گردهمایی آموزش و توانمندسازی دوسالانه مدیران مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور برگزار می‌شود و این بار بر ایجاد نقش‌‌ها و کارکردهای جدید برای مراکز دارالقرآن‌ها تاکید داریم.

وی افزود: این دوره با حضور 900 نفر از مدیران مراکز دارالقرآن الکریم ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور و با حضور اساتید برجسته و مسئولان قرآنی کشور به صورت حضوری برگزار می‌شود و هدف دوره نیز آشنایی شرکت‌کنندگان با سیاست‌ها و رویکردهای جدید و قدردانی از زحمات دوساله همکاران در بستر فضای مجازی است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته وضعیت مراکز دارالقرآن‌الکریم ارتقا یافته و از جهات گوناگون فضای مناسبی برای فعالیت این مراکز ایجاد شده است. محور اصلی مباحث آموزشی این دوره آموزش شیوه‌های نوین برای تربیت حافظان قرآن کریم، جهاد تبیین، ارتقای مهارت‌های قرآنی، سواد رسانه‌ای و تبادل تجربیات و هم اندیشی مدیران مراکز دارالقرآن الکریم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار