گفت‌وگوی پانا با جوان‌ترین فیلمساز جشنواره فیلم کوتاه تهران:

آریا گازر: به سینمای کمدی-اجتماعی فکر می‌کنم

تهران (پانا) - آریا گازر، فیلمساز جوان جشنواره سی و نهم فیلم کوتاه تهران گفت برای فیلمسازی در آینده به سینمای بلند فکر می‌کند؛ در حال حاضر فیلمنامه آن را هم نوشته‌ است اما تصمیم دارد چند فیلم کوتاه دیگر بسازد و پس از آن سراغ سینمای کمدی-اجتماعی برود.

کد مطلب: ۱۳۱۷۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آریا گازر: به سینمای کمدی-اجتماعی فکر می‌کنم

آریا گازر جوان‌ترین کارگردان حاضر در جشنواره سی‌ونهم است. او متولد سال 1380 و دانشجوی کارشناسی ادبیات نمایشی است و امسال در اولین حضور خود در جشنواره فیلم کوتاه تهران، با فیلم داستانی «قضاوت» از استان تهران حضور دارد.

این فیلمساز در گفت‌وگو با پانا با اشاره به حضورش در سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گفت:« «قضاوت» اولین فیلم کوتاه من به صورت جدی است و دغدغه ساخت آن را از سال‌های تحصیل در هنرستان و تجربه شخصی‌ام دارم.»

وی با بیان اینکه پرداختن به سینمای کمدی از اولویت های او برای فیلمسازی در آینده است، ادامه داد: «فکر می‌کنم چیزی که همیشه دنبال آن بودم سینمای کمدی بوده و برای فیلمسازی در آینده به سینمای بلند فکر می‌کنم؛ در حال حاضر فیلمنامه آن را هم نوشته‌ام، تصمیم دارم چند فیلم کوتاه دیگر بسازم و پس از آن سراغ سینمای کمدی-اجتماعی بروم. سیری را دنبال خواهم کرد که حرفی در آن داشته باشم.»

وی همچنین اضافه کرد: «از آثار فیلمسازان امسال، دوست دارم آثار آرمان فیاض، محمدمهدی باقری، علی پاک‌نیا و نوا حسینی را دوست دارم ببینم.»
سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار تا ۲ آبان در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است. حضور در این رویداد و تماشای آثار جشنواره برای عموم‌علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار