مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

برنامه عملیاتی مدیر باید واقعی، قابل اجرا، متناسب با شرایط و امکانات موجود باشد

تهران(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست مدیران مدارس جدیدالتاسیس سمپاد شهرستان‌های استان تهران، بر لزوم تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان در این مدارس تأکیدکرد و گفت برنامه عملیاتی مدیر باید واقعی و قابل اجرا و متناسب با شرایط و امکانات موجود باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه عملیاتی مدیر باید واقعی، قابل اجرا، متناسب با شرایط و امکانات موجود باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست مدیران مدارس جدیدالتاسیس سمپاد شهرستان‌های استان تهران با حضور مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، مهدی نیک‌فر معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع، فرامرز تاجیک رییس اداره ارزیابی عملکرد و محمد علی زنجانی رییس اداره استعدادهای درخشان در سالن سردار سلیمانی اداره کل برگزار شد.

در این نشست مدیران ۵ مدرسه جدید‌التاسیس با ارائه گزارشی از عملکرد آماده‌سازی مدارس و بیان نقطه نظرات خود در جهت پیشبرد اهداف آموزشی سخن گفتند.

مسعود بهرامی نیز با تشکر از این همکاران بر اهمیت تربیت تمام ساحتی در این مدارس گفت: توجه ویژه و کاربردی به بعد تربیتی در مدارس سمپاد از مهمترین وظایف همکاران شاغل در این مدارس است و ادامه داد، برنامه عملیاتی مدیر باید واقعی و قابل اجرا و متناسب با شرایط و امکانات موجود باشد تا به نتیجه مطلوب برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار