استاندار سمنان تأکید کرد:

کمبود نیروی انسانی، دغدغه مهم آموزش و پرورش استان سمنان است

سمنان (پانا) - استاندار سمنان با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی، دغدغه مهم آموزش و پرورش استان سمنان است، گفت انتظار است نگاه ویژه در این زمینه وجود داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کمبود نیروی انسانی، دغدغه مهم آموزش و پرورش استان سمنان است

سید محمدرضا هاشمی، در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سال جاری، به ریاست استاندار و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان، با اشاره به اینکه هوشمندسازی و ارتقاء تجهیزات نرم‌افزاری در مراکز آموزشی استان با اهتمام ویژه به وسیله مسئولان این حوزه دنبال شود، افزود: مشکل فضای آموزشی در استان سمنان کم است، اما در زمینه هوشمندسازی، تجهیزات و فناوری نرم‌افزاری نیاز به ارتقاء دارد.

وی با عنوان این مطلب که امکان پرداخت تسهیلات کم‌بهره از محل تبصره ۱۶ در زمینه آموزش و پرورش وجود دارد و برای ارتقاء آموزش و پرورش همراهی می‌شود، خاطرنشان کرد: سمنان جزء استان‌های پهناور کشور است که با وجود پراکندگی، آموزش را دشوار می‌کند، اما مدرسه خشتی و گلی ندارد، ولی مدرسه کانکسی در استان سمنان وجود دارد.

رییس شورای آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه براساس آمار، ۱۱۰ هزار دانش‌آموز، زیر نظر ۱۱‌ هزار نفر از فرهنگیان، آموزه های تعلیم و تربیتی را در استان سمنان فرامی‌گیرند، تاکید کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف بهینه سازی، متناسب‌سازی فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای با هدف افزایش میزان تحرک بدنی دانش آموزان با اهتمام ویژه در استان دنبال شود.

هاشمی با عنوان این مطلب که ۱۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح شهید سلیمانی برای استان سمنان در نظر گرفته شد که انتظار می‌رود این اعتبارات جذب شود، یادآور شد: مهارت‌آموزی و اجرای طرح شهید سلیمانی، از اولویت های اصلی‌ دولت سیزدهم است و انتظار می‌رود مسئولان آموزش و پرورش، جهت تحقق این رویکرد، بیش از پیش تلاش کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگیان استان سمنان همواره همراه دولت و نظام جمهوری اسلامی هستند و شاهد هیچ‌گونه دغدغه‌ای در استان نبودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار