همایش هفته سلامت روان و هفته پیوند اولیا و مربیان در ورامین

ورامین (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ورامین در همایش هفته سلامت روان وهفته پیوند اولیاو مربیان، خانواده را در راس امور و اولین پله شکوفایی و تحول فرزاندان در تمامی سطوح تربیتی دانست و از رابطین برتر مشاوره و انجمن اولیا و مربیان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش هفته سلامت روان و هفته پیوند اولیا و مربیان در ورامین

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ورامین همایش ویژه اولیا و مربیان به همت کارشناسی‌های مشاوره تحصیلی و انجمن اولیا ومربیان منطقه ورامین با همکاری دبستان دخترانه محدثه شاهد و با حضور رضا بختیاری کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان استان تهران، علی عباسی مدیری آموزش و پرورش، فرشته نصیری معاون پرورشی و تربیت بدنی و امیر آبلو معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش ورامین در کانون فرهنگی تربیتی هدایت برگزار شد.

علی عباسی در این همایش از ارزش خانواده و نقش بسزای آن در زمینه رشد و شکوفایی و تحول فرزندان و مشارکت فعال خانواده در تمام سطوح فعالیت‌های تربیتی و دینی سخنانی را مطرح کرد.

در ادامه فاطمه آشوری از واحد سلامت روانی و اجتماعی شبکه بهداشت ورامین و علی حامدی کارشناس مشاوره تحصیلی و تربیتی اداره آموزش و پرورش پیرامون نکوداشت هفته سلامت روان و پیوند اولیاء و مربیان با محوریت سلامت روان در پسا کرونا مطالب ارزنده‌ای را ارائه کردند.

در پایان از زحمات رابطین برتر مشاوره و اعضای انجمن اولیاء و مربیان سال گذشته تقدیر شد و کاندیداهای تشکیل انجمن اولیاء و مربیان سال تحصیلی جدید معرفی گردید و انتخابات از طریق رای ریزی صورت و اعضای جدید اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار