مدیرعامل پرسپولیس از وزیر ورزش رأی اعتماد گرفت

تهران (پانا) - بر اساس شنیده‌ها تغییرات در مدیرت باشگاه پرسپولیس فعلا قطعی نیست و رضا درویش از حمید سجادی وزیر ورزش رأی اعتماد گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۱۶۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل پرسپولیس از وزیر ورزش رأی اعتماد گرفت

پس از برکناری مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال و حضور علی فتح الله زاده در راس مدیریت این باشگاه همگان منتظر روشن شدن تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس هستند. در همین راستا وزارت ورزش فعلا درویش را در سمت خود حفظ کرده است اما شایعات مختلفی نیز در این راستا به گوش می رسد.

زمزمه های درگوشی حکایت از آن دارد که رئیس هیات مدیره کنونی (شهریاری) کم شانس نیست و شاید درنهایت او مدیرعامل این باشگاه باشد. این گزینه اما یک مشکل اساسی دارد؛ او در یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا به عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کند که این مسئله باعث خواهد شد که او نتواند در شرایط فعلی مدیرعامل پرسپولیس شود مگر اینکه موانع قانونی در این راه برداشته شود.

دیگر گزینه ای که اسمش در روزهای اخیر به گوش رسید مهرعلی باران چشمه بوده است. سردار باران چشمه پیش از این نیز به عنوان یکی از گزینه های مدیرعاملی در باشگاه استقلال مطرح بود اما در نهایت آجورلو به این سمت منصوب شد. اما شاید جالب ترین شایعه مربوط به سردار رویانیان بوده باشد! در میان گزینه های مورد اشاره اسم رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس نیز شنیده شد در حالی که منابع موثق از ابقای رضا درویش حکایت می کنند.

یکی ازگمانه زنی ها در خصوص دلیل برکناری سردار آجورلو از باشگاه استقلال، عدم تمکین کامل با وزارت ورزش و در میان گذاشتن سیاست های کاری با حمید سجادی عنوان می شود. نزدیکان طرفین از زمانی می گویند که مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس، مدیربالادستی حمید سجادی بود و برهمین اساس خیلی دوست نداشت از وزیر ورزش حرف شنوی داشته باشد. شاید همین تک روی در نهایت منجر به برکناری مدیری شد که فصل گذشته همراه با فرهاد مجیدی استقلال را به قهرمانی لیگ برتر رسانده بود.

داستان رضا درویش اما کاملا متفاوت با مصطفی آجورلو است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها از دوستان و همکاران قدیمی وزیر ورزش محسوب می شود بلکه تعامل کاملی نیز با حمید سجادی دارد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس کاملا با وزیر ورزش هماهنگ است و تمامی کارها و امورات مربوط به باشگاه را با نظر حمید سجادی پیش می برد.

بنابراین شرایط رضا درویش با مصطفی آجورلو فوق می کند و فعلا او به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به فعالیت خود ادامه می دهد مگر آن که ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار