اسکان و پذیرایی 10 هزار زائر پاکستانی در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - رئیس ستاد میقات‌الرضا در خراسان جنوبی گفت امسال در دهه آخر ماه صفر بیش از 10 هزار زائر پاکستانی از سوی موکب‌های مستقر شده در خراسان جنوبی پذیرایی و اسکان داده شدند.

کد مطلب: ۱۳۱۶۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اسکان و پذیرایی 10 هزار زائر پاکستانی در خراسان جنوبی

هاشم صلاحی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دهه آخر ماه صفر تعداد 260 دستگاه اتوبوس از زائران پاکستانی که برای زیارت امام هشتم(ع) از مسیر خراسان جنوبی عبور می کردند، بین یک تا چند وعده غذایی پذیرایی و اسکان داده شدند، گفت: امسال هفت موکب در خراسان جنوبی میزبان و پذیرای زائران امام رضا(ع) و به خصوص زائران مظلوم پاکستانی بود.

وی با اشاره به اینکه این موکب ها خدماتی نظیر اسکان، تغذیه و استحمام به زائران ارائه می کردند، افزود: همچنین با استقرار تیم هایی از هلال احمر در برخی موکب ها، چنانچه مشکل درمانی وجود داشت، برطرف می شد.

رئیس ستاد میقات الرضا در خراسان جنوبی با تاکید بر ترویج هر چه بیشتر فرهنگ خدمت به زائران امام هشتم(ع) و به خصوص شیعیان مظلوم پاکستانی، افزود: امسال با کمک خداوند متعال و عنایت معصومین، خیرین و مردم حمایت های بسیار خوبی از این طرح داشتند و تغذیه موکب ها توسط خیرین و مردم تامین شد که جای تشکر دارد.

خراسان جنوبی در مسیر زائران پاکستانی و همچنین زائران ایرانی شهرهای جنوبی کشور قرار دارد که همه ساله دهه آخر ماه صفر تعداد زیادی از آنها برای زیارت امام رضا(ع) باید از محورهای مواصلاتی استان گذر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار