سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

گروه آموزشی توانمند، کلید رشد دانش‌آموزان است

بهارستان یک(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، گروه‌های آموزشی توانمند را کلید رشد و پیشرفت دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
گروه آموزشی توانمند، کلید رشد دانش‌آموزان است

نخستین جلسه از مجموعه جلسات دانش‌افزایی اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور مرتضی مرادی کارشناس استان ویژه راهبران مناطق و مدرسان استانی به میزبانی گروه‌های آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آموزشگاه شاهد شهید آوینی منطقه برگزار شد.

در این برنامه،آیت اصلانی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته، اظهار کرد: گروه‌های آموزشی در برنامه‌نویسی و هدایت آموزشی هر منطقه، نقش بسزایی دارند.

وی یک گروه آموزشی توانمند را کلید رشد آموزش دانش‌آموزان بیان کرد و ادامه داد: تلاش‌های همکاران در خصوص استفاده از تکنولوژی‌های روز را در زمان همه‌گیری ویروس کرونا به دیده خود مشاهده کردیم که در عصر اطلاعات چگونه این آموزش‌ها به کمک آموزش و پرورش آمدند؛ اکنون نیز همچنان رشد و ترقی در این زمینه مورد تاکید است.

لازم به ذکر است در این جلسه، گروه‌های آموزشی ناحیه یک بهارستان بعنوان قطب آموزشی، میزبانی راهبران استان و راهبران مناطق رباط کریم، چهاردانگه، اسلامشهر و بهارستان دو را به عهده داشت. این جلسات با هدف ارتقای توانمندی راهبران مناطق بطور متوالی و ماهانه برگزار خواهند شد.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار