نشست سمینار افسران صدور مجوز حرفه‌ای لغو شد

تهران (پانا) - قرار بود سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از روز دوشنبه ۲۵ مهر در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شود که با اعلام نامه‌ای از سوی AFC این سمینار به تعویق افتاد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست سمینار افسران صدور مجوز حرفه‌ای لغو شد

مصطفی زارعی، مسئول صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه های حاضر در لیگ برتر در این خصوص گفت: در نامه ای که برای ما ارسال شده آمده است با توجه به مشکلات مدیریتی در AFC، سمینار افسران صدور مجوز باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران به تعویق افتاده و زمان جدید آن متعاقبا ارسال می شود.»

کنفدراسیون فوتبال آسیا و مشکلات مدیریتی؟ این کمی عجیب است و اگر هم AFC دچار مشکلات مدیریتی باشد در نامه به فدراسیون های ملی این موضوع را اعلام نمی کند.

به نظر می رسد تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب لغو این نشست شده است و تا زمانی که این کمیته رفع تعلیق نشود، فعالیت های آن از نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا غیر رسمی است و در چنین شرایطی تیم های استقلال و پرسپولیس شانسی برای بازگشت به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت.

دفعه قبل مجوز حرفه ای سه تیم گل گهر - استقلال و پرسپولیس رد شد و به همین دلیل نتوانستند در بازی های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند و در ادامه فعالیت های کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران تعلیق شد. فدراسیون فوتبال البته در ماه های اخیر تلاش زیادی کرد تا به نامه نگاری با کنفدراسیون فوتبال موجب رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای شود اما تا به امروز موفق به انجام این کار نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار