سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

هدف اصلی‌ انجمن اولیا و مربیان، رشد دانش‌آموزان در تمام ابعاد است

بهارستان یک (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان را از دغدغه‌های مهم و هدف اصلی انجمن اولیا و مربیان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی‌ انجمن اولیا و مربیان، رشد دانش‌آموزان در تمام ابعاد است

جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان با حضور آیت اصلانی سرپرست و همکاران مربوطه آموزش و پرورش این ناحیه در سالن شهید درهم پور برگزار شد.

اصلانی ضمن قدردانی از زحمات و همراهی‌های اعضاء انجمن‌های ناحیه یک بهارستان تمام فکر انجمن اولیا و مربیان را رشد دانش‌آموزان در تمام ابعاد دانست و گفت: انجمن اولیا و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است؛ خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهم به شمار می‌آیند که در صدر عوامل تاثیرگذار بر روند رشد و تکامل رفتار و منش دانش‌آموزان جامعه قرار داشته از این رو مهم‌ترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی، هماهنگی و همسویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده است.

همچنین سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی بین خانه و مدرسه به جهت ورود به جامعه مدرن، در یک کلام همان هدف اصلی تشکیل انجمن های اولیا و مربیان بود تا همسویی و هماهنگی بین این دو نهاد به عنوان اضطرار عصر حاضر محقق شود.

در پایان اصلانی، اداره آموزش و پروش ناحیه یک بهارستان را همراه همیشگی انجمن‌های اولیا و مربیان دانست و تصریح کرد: به کمک برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با مدیران، حتما طرح‌های خوبی توسط این انجمن‌ها در ناحیه یک بهارستان شکل خواهد گرفت.

در پایان این جلسه هر کدام از اعضای حاضر به بیان نقطه نظرهای خود و انتقادات و پیشنهادات مطروحه پرداختند.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار