دیدار وزیر بهداشت با همتای اردنی و تاکید بر توسعه همکاری‌ها

تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان در حاشیه اجلاس منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در قاهره با همتای اردنی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار وزیر بهداشت با همتای اردنی و تاکید بر توسعه همکاری‌ها

بهرام عین اللهی در این دیدار با بیان این که امروز پیشرفت کشورها به واسطه ارتباط بین دانشمندان، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها امکان پذیر است، گفت: کشورهای اروپایی مرزهای بین یکدیگر را برداشته اند و به راحتی می توانند در حوزه های گوناگون علم و فناوری با هم ارتباط داشته باشند؛ لذا لازم است در منطقه نیز چنین همکاری هایی صورت گیرد و این گونه نباشد که هر کشوری به طور منفرد عمل کند.

وزیر بهداشت کشورمان همچنین با بیان این که ظرفیت های قابل توجهی در نظام های سلامت دوکشور ایران و اردن وجود دارد و ما می توانیم این توانمندی ها را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم، افزود: دوکشور اردن و ایران می توانند در حوزه های دارو، تجهیزات پزشکی، تحقیقات و تبادل استاد و دانشجو با هم همکاری کنند.

دکتر فیراس الهواری، وزیر بهداشت اردن نیز در این دیدار ضمن استقبال از همکاری دو کشور، از وزیر بهداشت و مسؤولان نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد تا از ظرفیت های بهداشتی و درمانی اردن بازدید به عمل آورده و از این طریق برنامه همکاری مشترکی میان دو کشور تدوین شود .

براساس گزارش وبدا، در پایان این دیدار، وزرای بهداشت جمهوری اسلامی ایران و اردن، نمایندگان خود را برای پیگیری همکاری های مشترک معرفی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار