مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

بازرسی بنیاد شهید استان‌ها به 4 منطقه تقسیم‌بندی شده است

زنجان (پانا) - مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران از تقسیم‌بندی بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها در 4 منطقه و هر کدام شامل 8 استان خبر داد که اولین گردهمایی منطقه‌ای به میزبانی زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بازرسی بنیاد شهید استان‌ها به 4 منطقه تقسیم‌بندی شده است

سعید حقیقی امروز در اولین گردهمایی منطقه‌ای بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در استان زنجان گفت: یکی از بخش‌هایی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد، بحث رسیدگی به شکایات و نظارت بر عملکرد است.

وی اظهار کرد: این ساختار در همه استان‌های کشور دارای متناظرینی است که به نیابت از ستاد، وظایف خود را در حوزه بازرسی و نظارت در استان‌ها انجام می‌دهند.

حقیقی خاطرنشان کرد: نیازمند مقولاتی چون آموزش، تبادل نظر و هم‌اندیشی در هر استان است که بازرسی هم از سلسله برنامه‌های سالانه اداره کل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برنامه بازرسی با طراحی‌هایی که از قبل ایجاد شده به شکل منطقه‌ای، چهار منطقه را در کل کشور تقسیم‌بندی و طراحی کرده که 8 استان در هر منطقه مشمول شده‌اند.

وی گفت: اولین گردهمایی منطقه‌ای بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در استان زنجان و با حضور نمایندگان و مسئولان بازرسی استان‌ها و با همکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

حقیقی با اشاره به اهداف این گردهمایی اظهار کرد: ۳ هدف اصلی در این نشست و گردهمایی بود که شامل وجود انسجام‌بخشی بیشتر بین استان‌ها و ستاد مرکزی و تبادل نظر و هم‌اندیشی و هم‌افزایی و ارائه تجارب تخصصی نسبت به موضوع بزرگ و مهم بازرسی و نظارت بین استان‌های حاضر با ستاد مرکزی است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان نیز بررسی آسیب‌ها و چالش‌های احتمالی موجود در جامعه معزز بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساله‌شناسی جاری در بنیاد شهید و امور ایثارگران در انجام ماموریت‌های محوله در مورد آن و بررسی ساز و کارهای پیشنهادی در راستای حل مشکلات گریبانگیر بنیاد شهید و امور ایثارگران در این 2 روز انجام شد.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قرار است با جمعبندی صورت‌گرفته در ستاد و خود بازرسان استانی از بین 8 استان، یک نفر به عنوان دبیر کارگروه مشخص شده و کارها را پیگیری کند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته قرار است 3 جلسه دیگر در ۳ منطقه دیگر برگزار شود و یک جلسه جمعبندی 4 منطقه در یک همایش سراسری با حضور معاون رئیس‌جمهوری برگزار خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدجواد ملایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار