رویانیان: پرسپولیس انتظاراتم را برآورده نکرده است

تهران (پانا) - مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس ضمن نقد شرایط مالی این باشگاه اعلام کرد تغییر مدیریت در این مقطع به این باشگاه ضربه می‌زند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
رویانیان: پرسپولیس انتظاراتم را برآورده نکرده است

محمد رویانیان پیرامون شایعاتی در خصوص تغییرات مدیریتی سرخابی‌ها اظهار داشت: مسلماً این تغییرات و عدم ثبات به هر دو باشگاه ضربه وارد می‌کند. بعد از اینکه سال ۱۳۹۲ از باشگاه پرسپولیس رفتم ۷ مدیر به باشگاه آمدند که قطعاً این حجم از تغییرات و عدم ثبات به باشگاه ضربه زد. خروج مدیران به کارهای فعلی، پرونده‌های قضایی و حقوقی باشگاه ضرر می‌رساند. به هر حال وزارت ورزش این مدیران را تعیین و تایید کرده و هیات مدیره انتخاب کرده است. با اجرای تغییرات کارهای در دست اقدام هر ۲ باشگاه عقب می‌افتد. روند توسعه آنها کُند می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد رضا درویش را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: از آنجا که در باشگاه سمتی ندارم و از بیرون به ماجرا نگاه می‌کنم، نمی‌توانم ارزیابی دقیقی داشته باشم. اما به عنوان یک هوادار، یکی از خروجی‌های کار او تیمی است که تشکیل شده که انصافاً نتایج خوبی گرفته و عملکرد مناسبی داشته است. با وجود خیلی حاشیه‌ها مجموعاً کار وی مثبت بوده است. ممکن است در کار درویش ضعف‌هایی باشد اما راه حل تقویت هیات مدیره و نظام مدیریتی حاکم بر باشگاه است. تا الان تیم توانمند و مدعی قهرمانی ظاهر شده است. در مورد مشکل مالی و امثالهم ۴۰ سال ادامه دارد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: شاگردان گل محمدی در ۸ مسابقه ۱۵ امتیاز کسب کردند و روند خوبی داشتند. هر چند در ۲ مسابقه پایانی مقابل تراکتور و سپاهان از روند همیشگی کمی دور شدیم. شاید انتظار ما بیشتر باشد، اما مشکلی در تیم نداریم.

رویانیان در پاسخ به کدام از بازیکنان پرسپولیس علاقه دارد، گفت: مهدی ترابی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند بازیکنان پرسپولیسی مورد علاقه‌ام هستند. با هر معیاری که خودم دارم این بازیکنان مورد علاقه بنده هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار