علیرضا کریمیان در جمع مدیران آموزش و پرورش مناطق ۱۹گانه تهران مطرح کرد:

انجام کار تربیتی در راستای تقویت و تحکیم هویت ملی و فرهنگی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر نقش حوزه پرورشی در تولید محتواهای فاخر آموزشی و پرورشی؛ ‌انجام کار تربیتی را در راستای تقویت و تحکیم هویت ملی و فرهنگی دانش‌آموزان برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
انجام کار تربیتی در راستای تقویت و تحکیم هویت ملی و فرهنگی است

جلسه شورای مدیران مناطق نوزده گانه آموزش و پرورش شهر تهران با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت برگزار شد.

در این نشست که با هدف پیگیری امور جاری آموزشی و پرورشی برگزار شد، با توجه به زیست بوم جدیدی که در زمان شیوع ویروس کرونا، موجب استفاده زیاد دانش آموزان از فضای مجازی شد؛ نقش حوزه پرورشی در تولید محتواهای فاخر آموزشی و پرورشی را، مورد تاکید قرار داد.

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت، انجام کار تربیتی در راستای تقویت و تحکیم هویت ملی و فرهنگی را مهم برشمرد و اظهار کرد: این نشست، جلسه تخصصی عملیاتی کردن فعالیت ها و برنامه های آموزشی و تربیتی است تا با بازگشایی مدارس و حضور صد در صدی دانش آموزان، پس از ٢ سال دوری از مدارس، با به کارگیری نیروی انسانی متخصص به ارائه خدمات آموزشی مطلوب و همچنین آشنا کردن دانش آموزان با پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم.

در ادامه این جلسه، مدیران آموزش و پرورش مناطق 19 گانه شهر تهران ضمن ارائه گزارش اقدامات آموزشی و تربیتی انجام شده، درخواست های خود را مطرح کردند.

سرویس حمل و نقل دانش آموزان، مسائل مربوط به پیش دبستانی ها، آیین نامه های اجرایی مدارس و مناطق و .... از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار