تصویب کلیات طرحی در خصوص تغییر تقویم مدارس و افزایش بازدهی آموزشی

تهران ‌(پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از تصویب کلیات طرح طرح «الحاق موادی به قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق کشور» با محوریت تقویم مدارس در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تصویب کلیات طرحی در خصوص تغییر تقویم مدارس و افزایش بازدهی آموزشی

به گزارش خانه ملت، رضا حاجی پور در تشریح نشست امروز (یکشنبه 17 مهر) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: در نشست امروز بررسی طرح «الحاق موادی به قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در استان ها، شهرستان ها و مناطق کشور» با محوریت تقویم مدارس در دستور کار کمیسیون قرار داشت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز که با حضور دبیر شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شد، اعضای کمیسیون و نماینده دولت نظرات کارشناسی خود را بیان و موافقان و مخالفان صحبت کردند، در نهایت اعضای کمیسیون به کلیات این طرح رأی مثبت دادند.

وی تصریح کرد: این طرح مربوط به تغییر تقویم آموزشی مدارس و گرفتن زمان‌های اضافه و افزایش بهره وری کلاس‌های درس است که جزئیات آن در جلسات بعدی بررسی خواهد شد. هدف از این طرح افزایش بازدهی و کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان است.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در پایان نشست امروز نیز در مورد نحوه آماده سازی مدارس و دانشگاه ها برای برگزاری حضوری کلاس های درس در شرایط فعلی، بر رفع کمبودها و نقایص در دانشگاه ها و مدارس به ویژه با توجه به اتفاقات اخیر کشور تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار